هواوی میت 50 پرو در صدر بنچمارک دوربین DxOMark قرار گرفت

هواوی اخیراً نسخه جهانی گوشی میت ۵۰ پرو را روانه بازار کرده حالا بنچمارک DxOMark به مقایسه دوربین این گوشی با دوربین پیکسل ۷ پرو پرداخته است.

هواوی میت 50 پرو در صدر بنچمارک دوربین DxOMark

گوشی پیکسل 7 پرو تا قبل از عرضه جهانی هواوی میت 50 پرو در صدر رتبه‌بندی DxOMark از نظر عملکرد دوربین قرار داشت، اما حالا جایگاه خود را به جدیدترین پرچمدار هواوی واگذار کرده است.

هواوی میت ۵۰ پرو از یک سیستم دوربین سه‌گانه شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی و یک دوربین فوق‌عریض ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد. این دوربین قابلیت‌های خوبی مثل لرزشگیر اپتیکال، زوم اپتیکال ۳.۵ برابر و دیافراگم متغیر را ارائه کرده است.

وبسایت بنچمارک DxOMark می‌گوید دوربین میت 50 پرو عملکرد بسیار خوبی در بازتولید رنگ‌ها و حالت بوکه، ثبت جزئیات عالی در زوم‌های بالا، فوکوس خودکار سریع و کنترل‌های خوب در بخش فیلم‌برداری دارد. دوربین این ‌گوشی همچنین دارای بالانس نور سفید عالی است و به‌لطف بهره‌گیری از پردازنده هوش مصنوعی XMAGE عملکرد بسیار سریعی در شرایط عکاسی خاص دارد.

همه این ویژگی‌ها باعث شده تا گوشی پرچمدار هواوی امتیاز کلی ۱۴۹ را در بنچمارک مذکور دریافت کند و بالاتر از پیکسل ۷ پرو قرار بگیرد. ضمن اینکه این گوشی  قیمت پایین‌تری نسبت به رقیب خود دارد و به قیمت زیر ۹۰۰ دلار (در برابر ۱۱۹۰ دلار) فروخته خواهد شد.

البته هواوی میت ۵۰ یک رقیب دیگر به نام آنر مجیک ۴ آلتیمیت نیز دارد که مزیت‌هایی مثل پشتیبانی از شبکه 5G و دسترسی به سرویس‌های گوگل پلی نیز دارد؛ با این حال، هر دو گوشی  جزو بهترین‌های بازار در بخش دوربین هستند و باید ببینیم رقیبی برای آن‌ها پیدا می‌شود یا نه.

منبع
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.