وبکم لاجیتک Brio 300 4K با قیمت ۷۰ دلار معرفی شد

لاجیتک از جدیدترین وبکم خود به نام Brio 300 رونمایی کرد. این وبکم یک گزینه بسیار مناسب و ارزان‌قیمت برای افرادی است که از راه دور کار می‌کنند.

در جریان شیوع کرونا استفاده از وبکم‌ها برای برقراری تماس‌های ویدیویی بسیار رواج پیدا کرد و لاجیتک یکی از شرکت‌هایی بود که در این زمینه محصولات خوبی ارائه نمود. حالا این شرکت یک وبکم جدید با قابلیت‌های پیشرفته معرفی کرده که می‌تواند اکثر نیازهای کاربران را برآورده کند.

وبکم لاجیتک Brio 300 4K

وبکم Brio 300 یک مدل جمع‌وجور و بسیار توانمند است که طبق ادعای لاجیتک توسط بیش از ۳ هزار نیروی کار از راه دور ارزیابی شده است. طبق ارزیابی این افراد، وبکم Brio 300 توانسته شرایط نوری و کیفیت صوتی تماس‌های ویدیویی را بهبود ببخشد. این وبکم از قابلیت plug-and-play بهره می‌برد و تصاویری با وضوح فول اچ‌دی 1080p ارائه می‌کند. سایر قابلیت‌های آن شامل میکروفون کاهش نویز و تصحیح خودکار نور می‌شوند. وبکم جدید لاجینک شامل دو نسخه Brio 300 و Brio 305 می‌شود. ‌

کاربران می‌توانند این وبکم را از طریق درگاه USB-C به کامپیوتر خود وصل کنند. ضمنا مدل Brio 305 دارای قابلیت کنترل از راه دور با استفاده از Logitech Sync است. وبکم جدید لاجیتک مجهز به یک شاتر حریم خصوصی است که لنز دوربین را در مواقع لازم مسدود می‌کند. طراحی این وبکم به ‌شکل مخروطی است که به‌ندرت در وبکم‌های امروزی از آن استفاده می‌شود. لاجینک ادعا کرده وبکم جدیدش با مواد بازیافتی ساخته شده و کاملا دوستدار محیط‌زیست است. این ویژگی می‌تواند برای کسانی که به محیط‌زیست اهمیت می‌دهند یک خبر خوب باشد.

وبکم Brio 300 به قیمت ۷۰ دلار برای هر دو نسخه عرضه شده و در رنگ‌های سفید، گرافیتی و صورتی قابل‌دسترس خواهد بود. لاجینک قبلا وبکم Brio 500 را عرضه کرده بود که بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفت. انتظار می‌رود وبکم جدید این شرکت نیز به‌خاطر پشتیبانی از وضوح 1080p و نسبت کنتراست دینامیکی بالا، مورد توجه گیمرها قرار بگیرد.

منبع©

دسته بندی سرگرمی:

گوگل استارتاپ ساخت آواتار Alter را خریداری کرد
لیست بهترین و ارزان ترین گوشی های گیمینگ
دسته بندی تکنولوژی:
صندلی پوشیدنی برای نشستن در هر زاویه ای
رشد ۱۱ درصدی درآمد کمپانی مایکروسافت
دسته بندی آموزشی:
افزایش سرعت ویندوز با ۴ ترفند
نحوه اسکن سریع متن در آیفون و آیپد
دسته بندی دیجیتال مارکتینگ:
آموزش استفاده از Add Yours در استوری اینستاگرام
نحوه پخش زنده (لایو استریم) در اینستاگرام در نسخه دسکتاپ
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.