گلکسی A74 سامسونگ اصلاً معرفی نخواهد شد

سامسونگ احتمالا گوشی گلکسی A74 را سال آینده معرفی نخواهد کرد. طبق اطلاعاتی که امروز فاش شده است این شرکت تولید گوشی‌های سری گلکسی A7x را متوقف خواهد کرد.

گلکسی A74 سامسونگ

سامسونگ تا ۲۰۱۹ با گوشی‌های سری گلکسی J خود در بازار گوشی‌های میان‌رده بود، اما بعدا این نقش را به سری گلکسی A واگذار کرد. این سری شامل گوشی‌هایی با ارزش خرید بالا مثل گلکسی A53 و A23 و چندین مدل رده‌بالا مثل گلکسی A72 و A73 می‌شود، اما ظاهرا سال آینده خبری از گلکسی A74 نخواهد بود.

گزارش جدید Galaxyclub نشان می‌دهد که سامسونگ قصد دارد تولید سری گلکسی A7x را به‌طور کامل متوقف کند و در نتیجه سال ۲۰۲۳ مدل گلکسی A74 را به‌عنوان جایگزین گلکسی A73 معرفی نخواهد کرد. طبق این‌گزارش، تاکنون مدل‌های آینده سری گلکسی A سامسونگ مثل گلکسی A14 و A54 در دیتابیس چندین سازمان رگولاتوری مشاهده شده‌اند، اما هیچ ردپایی از گلکسی A74 وجود ندارد.

البته گزارش امروز، بر پایه یکسری نشانه‌ها و حدس‌وگمان انتشار یافته  و خود سامسونگ هنوز به‌طور رسمی این موضوع را تائید نکرده است. بنابراین احتمال معرفی گلکسی A74 در سال آینده کماکان وجود دارد، اما اینکه چرا تاکنون هیچ شایعه‌ای درباره آن منتشر نشده است کمی عجیب به نظر می‌رسد.

گفتنی است که مدل‌های گلکسی A72 و A73 مشخصاتی بین مدل‌های اقتصادی و پرچم‌دار سامسونگ داشتند و مجهز به نمایشگرهای خوب دوربین‌های نسبتا قوی و پردازنده‌های متوسطی بودند که آن‌ها را تبدیل به گزینه‌های‌ مناسبی برای استفاده‌های روزمره می‌کردند.‌ با این‌حال اختلاف گلکسی A73 و گلکسی A53‌ آن‌قدری نبود که اختلاف قیمت بین این دو مدل را توجیه کند. در نتیجه اکثر کاربران به خرید سری A5x رضایت می‌دادند.

سامسونگ هم‌اکنون در حال توسعه گلکسی A54 است و انتطار می‌رود به‌زودی معرفی شود. این ‌گوشی به‌تازگی در وب‌سایت گیک‌بنچ با تراشه اکسینوس ۱۳۸۰ ظاهر شده و امتیازهای تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای ۷۷۶ و ۲۵۹۹ را کسب کرده بود. گفته می‌شود این گوشی از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی با توان شارژ ۲۵ وات و سیستم‌عامل اندروید ۱۳ با رابط کاربری One UI 5 بهره خواهد برد.

دسته بندی سرگرمی:
گوگل استارتاپ ساخت آواتار Alter را خریداری کرد
لیست بهترین و ارزان ترین گوشی های گیمینگ
دسته بندی تکنولوژی:
صندلی پوشیدنی برای نشستن در هر زاویه ای
رشد ۱۱ درصدی درآمد کمپانی مایکروسافت
دسته بندی آموزشی:
افزایش سرعت ویندوز با ۴ ترفند
نحوه اسکن سریع متن در آیفون و آیپد
دسته بندی دیجیتال مارکتینگ:
آموزش استفاده از Add Yours در استوری اینستاگرام
نحوه پخش زنده (لایو استریم) در اینستاگرام در نسخه دسکتاپ
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.