گلکسی S23 مجهز به نمایشگر بی نظیر

در حالیکه هنوز چند ماه تا معرفی سری گلکسی S23 باقی مانده شنیده‌ها حاکی از آن است که این گوشی‌‌ها از اتصال ماهواره‌ای پشتیبانی خواهند کرد و روشنایی نمایشگر آن‌ها بسیار بالا خواهد بود‌.

گلکسی S23 مجهز به نمایشگر بی نظیر

طبق گزارشی که وب‌سایت ETNews منتشر کرده سامسونگ در حال همکاری با شرکت Iridium برای ارائه اتصال ماهواره‌ای در سری گلکسی S23 است. شرکت Iridium قادر به ارائه سرویس‌های ارتباط دیتا و صوتی از طریق ماهواره‌ای است؛ اما ظاهرا سامسونگ ارتباط ماهواره‌ای سری گلکسی S23 را محدود به پیام‌های متنی و عکس‌های کم‌حجم خواهد کرد که دلیل اصلی آن کوچک بودن آنتن این ‌گوشی‌ها خواهد بود. ‌

این موضوع هرچند ممکن است خوب به نظر نرسد اما در هرحال، ارسال پیام متنی از طریق اتصال ماهواره‌ای برای مطلع کردن نیروهای امداد و اورژانس در شرایط بحرانی کافی خواهد بود. اپل نیز در آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس همین رویکرد را پیش گرفته است.

وب‌سایت ETNews همچنین ادعا می‌کند گوشی گلکسی S23 اولترا مجهز به نمایشگری با روشنایی بسیار بالا خواهد بود به‌طوری‌که حداکثر روشنایی آن به ۲۱۵۰ نیت خواهد رسید که در نوع خود بی‌نظیر است.

طبق اطلاعات امروز، حداکثر روشنایی گلکسی S23 اولترا حتی ممکن است به ۲۲۰۰ نیت برسد و این در حالیست که حداکثر روشنایی گلکسی S22 اولترا برابر ۱۷۵۰ نیت بود. این افزایش روشنایی نمایشگر، به شما کمک خواهد کرد تا در نور روز و زیر خورشید به‌راحتی قادر به استفاده از گلکسی S23 اولترا باشید.

اگر بخواهیم مقایسه‌ کنیم نمایشگر آیفون ۱۴ رو مکس دارای حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ نیت بود و اگر اطلاعات امروز صحت داشته باشند سامسونگ خواهد توانست اپل را در این زمینه شکست دهد.

سامسونگ همچنین در بخش ارتباط ماهواره‌ای نیز خواهد توانست با اپل رقابت کند، چراکه در حال حاضر فقط سری آیفون ۱۴ اپل از ارتباط ماهواره‌ای پشتیبانی می‌کند. البته این قابلیت در سری آیفون ۱۴  فقط محدود به آمریکا و کاناداست و شاید سامسونگ بخواهد که این قابلیت را در کشورهای بیشتری ارائه کند.

قابلیت ارتباط ماهواره‌ای یک قابلیت بسیار مهم برای نجات جان انسان‌ها در شرایط بحرانی است و به نظر می‌رسد که سایر شرکت‌ها نیز به‌دنبال ارائه چنین قابلیتی روی گوشی‌های خود خواهند بود.

منبع
دسته بندی سرگرمی:
گوگل استارتاپ ساخت آواتار Alter را خریداری کرد
لیست بهترین و ارزان ترین گوشی های گیمینگ
دسته بندی تکنولوژی:
صندلی پوشیدنی برای نشستن در هر زاویه ای
رشد ۱۱ درصدی درآمد کمپانی مایکروسافت
دسته بندی آموزشی:
افزایش سرعت ویندوز با ۴ ترفند
نحوه اسکن سریع متن در آیفون و آیپد
دسته بندی دیجیتال مارکتینگ:
آموزش استفاده از Add Yours در استوری اینستاگرام
نحوه پخش زنده (لایو استریم) در اینستاگرام در نسخه دسکتاپ
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.