گوشی اقتصادی اوپو A58 معرفی شد

اوپو از جدیدترین گوشی خود به نام اوپو A58 5G رونمایی کرد‌. این گوشی اقتصادی دارای طراحی زیبایی بوده و مشخصات آن به‌صورت زیر است.

مشخصات اوپو A58

این گوشی در طراحی خود از فریم مسطح  بهره می‌برد و پنل پشت آن دارای رنگ مات است. دو بریدگی دایره‌ای‌شکل بسیار بزرگ نیز برای میزبانی از دوربین‌ها و فلاش LED در پشت این گوشی وجود دارد.

نمایشگر اوپو A58 یک پنل ۶.۵۶ اینچی LCD با وضوح ۱۶۱۲ در ۷۲۰ پیکسل (اچ‌دی پلاس) و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است. این نمایشگر دارای تراکم پیکسلی 269PPI و حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت بوده و یک ناچ‌ قطره‌ای در بالای آن وجود دارد.

کار پردازش اوپو A58 را تراشه دایمنسیتی ۷۰۰ در کنار رم LPDDR4x و ‌حافظه UFS 2.2 برعهده دارد و در بخش نرم افزار شاهد اجرای سیستم‌عامل اندروید ۱۲ در کنار رابط کاربری ColorOS 12.1 هستیم.

در پشت این گوشی یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین عمقی ۲ مگاپیکسلی وجود دارد و دوربین سلفی آن یک سنسور ۸ مگاپیکسلی است. ضخامت و وزن اوپو A58 به‌ترتیب ۷.۹ میلی‌متر و ۱۸۸ گرم است و رنگ‌بندی آن شامل سه رنگ آبی، مشکی و بنفش می‌شود.

سایر قابلیت‌های این گوشی شامل پشتیبانی از سیم‌کارت دوگانه، وای‌فای دوبانده، بلوتوث ۵.۳‌ درگاه USB Type-C، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، شیار کارت حافظه MicroSD، حسگر اثر انگشت کناری و فناوری GNSS می‌شوند.

و در آخر اینکه، منبع تغذیه گوشی جدید اوپو یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است که با سرعت ۳۳ وات شارژ خواهد شد.

قیمت و زمان عرضه اوپو A58

این‌ گوشی فقط در یک ترکیب حافظه ۸/۲۵۶ گیگابایتی عرضه شده و به قیمت ۲۳۴ دلار فروخته خواهد شد. پیش‌سفارش این گوشی از امروز آغاز شده و فروش آن از ۱۹ آبان‌ماه شروع خواهد شد. کسانی که این گوشی را سفارش دهند یک هدفون سیمی اوپو را به‌طور رایگان دریافت خواهند کرد.

درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.