گوشی LeEco S1 Pro معرفی شد؛ کپی از آیفون ۱۴ پرو

گوشی جدید LeEco S1 Pro به‌عنوان شبیه‌ترین‌ گوشی به آیفون ۱۴ پرو معرفی شد. این گوشی مثل پرچم‌دار اپل از یک بریدگی در بالای نمایشگر خود بهره می‌برد که به اعلان‌ها واکنش می‌دهد. حتی سیستم دوربین پشت آن کاملا شبیه به ماژول دوربین آیفون ۱۴ پرو است. مشخصات این گوشی به صورت زیر می‌باشد.

مشخصات LeEco S1 Pro

این گوشی از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی LCD با وضوح اچ‌دی پلاس (۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل) و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز بهره می‌برد و نسخه سیستم‌عامل اندروید آن هنوز مشخص نیست. با این‌حال، به خاطر اینکه این گوشی با همکاری هواوی عرضه شده، به جای سرویس‌های موبایلی گوگل (GMS)، از سرویس‌های موبایلی هواوی (HMS) استفاده می‌کند. همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، این گوشی مثل گوشی آیفون ۱۴ پرو دارای یک جزیره پویا در بالای نمایشگر خود است که نوتیفیکیشن‌ها را به کاربر نمایش خواهد داد.

گوشی LeEco S1 Pro

کار پردازش LeEco S1 Pro را تراشه Unisoc T7150 بر عهده دارد. این تراشه دارای چهار هسته Cortex-A75 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A55 با همان‌ سرعت ۱.۸ گیگاهرتز می‌باشد. این تراشه ۱۲ نانومتری مجهز به یک ‌واحد گرافیکی ۸۰۰ مگاهرتزی به نام Imagination 9446 است و در کنار آن از ۶/۸ گیگابایت رم و ۶۴/۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. ‌

منبع تغذیه گوشی جدید LeEco یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با توان شارژ ۲۰ وات است و دوربین‌های آن شامل یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی در پشت می‌شوند. دو دوربین ثانویه  نیز در پنل پشتی وجود دارند که مشخصات آن‌ها ذکر نشده است. ضخامت این گوشی ۹.۵ میلی‌متر و وزن آن ۲۰۰ گرم است.

قیمت LeEco S1 Pro

پیش‌سفارش این گوشی از امروز در چین آغاز شده و قیمت نسخه ۸/۱۲۸ گیگابایتی آن ۸۹۹ یوان (معادل ۱۳۴ دلار) است. با این‌حال به نظر نمی‌رسد این‌ گوشی در خارج از چین عرضه شود.

منبع©

Source©

 

درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.