آیفون SE 4

اپل ظاهرا خود را برای معرفی آیفون SE 4 یا iPhone SE 2024 آماده می‌کند. حالا اطلاعات تازه‌ای درباره این گوشی اقتصادی فاش شده است.

آیفون SE 4 بسیار شبیه به آیفون XR خواهد بود

امروز یک تحلیلگر سرشناس به نام راس یانگ ادعا کرده است که مدل بعدی آیفون SE 3 یعنی آیفون SE 4 مجهز به یک نمایشگر ۶.۱ اینچی با یک بریدگی خواهد بود. او قبلا ادعا کرده بود که اپل از یک‌نمایشگر ۵.۷ تا ۶.۱ اینچی LCD در این گوشی استفاده خواهد کرد.

طبق شایعات، اپل سال آینده در همه مدل‌های آیفون ۱۵ از قابلیت جزیره پویا استفاده خواهد کرد و مدل SE نیز در سال ۲۰۲۴ این قابلیت را دریافت خواهد کرد. بنابراین اگر این موضوع صحت داشته باشد منطقی است که اپل به سراغ نمایشگرهای لبه‌به‌لبه و ناچ‌دار در مدل‌های بعدی آیفون SE برود‌ و حتی دکمه هوم را از این گوشی‌ها حذف کند‌.

البته استفاده از نمایشگرهای ناچ‌دار در مدل‌های آیفون SE لزوما به معنی استفاده از سیستم Face ID در آن‌ها نخواهد بود و شاید اپل از سیستم Touch ID در لبه کناری آن‌ها استفاده کند.

یکی دیگر از تحلیلگران مطرح به مینگ‌چی کو نیز چند ماه پیش گفته بود که اپل احتمالا یک آیفون SE بزرگ با نمایشگر ناچ‌دار در سال ۲۰۲۳ معرفی خواهد کرد و از نظر طراحی شبیه به آیفون XR خواهد بود.

بنابراین با توجه به اطلاعات امروز و شایعات قبلی می‌تپان با اطمینان بالایی گفت که آیفون SE 4 احتمالا یک آیفون XR به‌روز شده خواهد بود.

منبع
دسته بندی سرگرمی:
گوگل استارتاپ ساخت آواتار Alter را خریداری کرد
لیست بهترین و ارزان ترین گوشی های گیمینگ
دسته بندی تکنولوژی:
صندلی پوشیدنی برای نشستن در هر زاویه ای
رشد ۱۱ درصدی درآمد کمپانی مایکروسافت
دسته بندی آموزشی:
افزایش سرعت ویندوز با ۴ ترفند
نحوه اسکن سریع متن در آیفون و آیپد
دسته بندی دیجیتال مارکتینگ:
آموزش استفاده از Add Yours در استوری اینستاگرام
نحوه پخش زنده (لایو استریم) در اینستاگرام در نسخه دسکتاپ
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.