امکان ویرایش پیام واتساپ به زودی

به نظر می‌رسد واتساپ برای عقب نماندن از رقبای خود در حال تست قابلیت جدید ویرایش پیام است. طبق اطلاعاتی که WABetaInfo منتشر کرده، واتساپ قصد دارد این قابلیت را در قالب یک آپدیت جدید ابتدا برای کاربران نسخه بتا در دستگاه‌های اندروید عرضه کند. در صورت موفقیت‌آمیز بودن تست‌ها امکان ویراش پیام در واتساپ برای همه کاربران ارائه خواهد شد.

امکان ویرایش پیام واتساپ به زودی فراهم خواهد شد

کاربران نسخه آزمایشی واتساپ که نسخه 2.23.10.13 را اجرا می‌کنند می‌توانند به قابلیت ویرایش پیام دسترسی داشته باشند. آن‌ها می‌توانند این قابلیت را علاوه بر چت‌های تک‌به‌تک در پیام‌های گروهی نیز تست کنند.

در اسکرین‌شات منتشرشده از این قابلیت، می‌توان یک چت گروهی را مشاهده کرد که امکان ویرایش یک پیام ارسال‌شده را به کاربران می‌دهد. کاربران باید پیام ارسالی را انتخاب کنند و روی منوی سه‌نقطه در گوشه بالا ضربه زده و از بین گزینه‌های Info, Copy و Edit مورد آخر را انتخاب کنند.

ویرایش در چت گروهی واتس اپ

به گفته WBI، در نسخه بتا محدودیتی برای تعداد دفعاتی که کاربران می‌توانند پیام ارسالی را ویرایش کنند وجود ندارد. با این حال، کاربران برای ویرایش یک پیام حداکثر ۱۵ دقیقه بعد از ارسال پیام قادر به ویرایش‌ آن خواهند بود. البته این محدودیت‌ها ممکن است در نسخه نهایی تغییر کند.

محدودیت ۱۵ دقیقه به کاربران اجازه خواهد داد تا به جای پاک کردن پیام، غلط‌های املایی آن را تصحیح کنند. به گفته WBI، تنظیم مدت‌زمان طولانی‌تر برای این کار، مثلا ۲۴ ساعت، ممکن است یکپارچگی چت‌ها را بر هم بزند. همچنین کاربران واتساپ، مثل تلگرام، می‌توانند ببینند پیام‌هایی که دریافت کرده‌اند ویرایش شده با نه.
با این حال، برخلاف قابلیت ویرایش توییت در توییتر که کاربران می‌توانند توییت اصلی را در کنار توییت ویرایش‌شده ببینند، چنین امکانی برای کاربران واتساپ وجود نخواهد داشت. از آنجا که این قابلیت فعلا در نسخه بتا است، محدودیت‌های آن قابل درک است. انتظار می‌رود بعد از عرضه نسخه عمومی آن، شاهد گزینه‌ها و بهبودهای بیشتری برای آن باشیم.

منبع©

Source©

دسته بندی سرگرمی:

گوگل استارتاپ ساخت آواتار Alter را خریداری کرد
لیست بهترین و ارزان ترین گوشی های گیمینگ
دسته بندی تکنولوژی:
صندلی پوشیدنی برای نشستن در هر زاویه ای
رشد ۱۱ درصدی درآمد کمپانی مایکروسافت
قابلیت قفل به حالت Incognito گوگل کروم اضافه شد
دسته بندی آموزشی:
افزایش سرعت ویندوز با ۴ ترفند
نحوه اسکن سریع متن در آیفون و آیپد
دسته بندی دیجیتال مارکتینگ:
آموزش استفاده از Add Yours در استوری اینستاگرام
نحوه پخش زنده (لایو استریم) در اینستاگرام در نسخه دسکتاپ
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.