بلاگ کمک رسانی جدیدترین مطالب روز | دیجیتال مارکتینگ | آموزشی | تکنولوژی

واتساپ سرانجام قابلیت ویرایش پیام را معرفی کرد. واتساپ در تلاش است تا قابلیت‌های بیشتری به پلتفرم خود اضافه کند و حالا یکی از جذاب‌ترین آن‌ها را ارائه کرده است.

قابلیت ویرایش پیام واتساپ سرانجام از راه رسید

واتساپ اکنون از قابلیت ویرایش پیام ارسالی پشتیبانی می‌کند و تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که روی پیامی که قصد ویرایش آن را دارید انگشتتان را نگه داشته و سپس گزینه Edit یا دکمه مداد را از منو انتخاب نمائید. این قابلیت فقط تا ۱۵ دقیقه بعد از ارسال پیام کار می‌کند و بعد از آن نمی‌توانید هیچ تغییری در پیام ارسالی خود ایجاد کنید.

به‌محض ویرایش کردن پیام ارسالی، عبارت “Edited” یا «ویرایش شده» در کنار پیام دیده خواهد شد تا دیگران متوجه شوند که شما آن پیام را ویرایش کرده‌اید. این کار باعث خواهد شد تا امکان سواستفاده از بین برود. با این‌حال، تاریخچه ویرایش‌ها نمایش داده نخواهد شد و مخاطب نمی‌تواند ببیند چه چیزی را ویرایش کرده‌اید.

گفتنی است همه این کارهای به‌صورت رمزنگاری سرتاسری انجام خواهند شد و امنیت پیام‌های ویرایش‌شده همچنان حفظ خواهد شد. قابلیت جدید واتساپ هم‌اکنون برای همه کاربران عرضه شده است و در هفته‌های آینده به‌‌طور کامل در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت. پس اگر قابلیت ویرایش پیام واتساپ را ندارید باید منتظر بمانید. این تغییرات از سوی سرور اعمال خواهد شد و آپدیت کردن دستی اپلیکیشن تأثیری در دریافت زودتر آن ندارد.

واتساپ اخیراً سعی کرده تا با ارائه قابلیت‌های بیشتر، برخی از کاربران تلگرام و iMessage را به خود جذب کرده و یا از مهاجرت کاربرانش به سایر پیام‌رسان‌ها جلوگیری کند.

منبع©

Source©

دسته بندی سرگرمی:

گوگل استارتاپ ساخت آواتار Alter را خریداری کرد
لیست بهترین و ارزان ترین گوشی های گیمینگ
دسته بندی تکنولوژی:
صندلی پوشیدنی برای نشستن در هر زاویه ای
رشد ۱۱ درصدی درآمد کمپانی مایکروسافت
قابلیت قفل به حالت Incognito گوگل کروم اضافه شد
دسته بندی آموزشی:
افزایش سرعت ویندوز با ۴ ترفند
نحوه اسکن سریع متن در آیفون و آیپد
دسته بندی دیجیتال مارکتینگ:
آموزش استفاده از Add Yours در استوری اینستاگرام
نحوه پخش زنده (لایو استریم) در اینستاگرام در نسخه دسکتاپ
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.