بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاران تازه وارد

در دنیای کریپتوکارنسی ارزهای دیجیتال مختلفی وجود دارند که افراد با توجه به تحلیل‌های شخصی و بررسی‌هایی که انجام می‌دهند، اقدام به خرید آن‌ها می‌کنند. در صورتی که تحلیل فرد درست باشد، پس از مدت زمان کوتاه یا بلندی در این بازار به سود خواهد رسید. اما خرید بسیاری از کوین‌ها و توکن‌های موجود با ریسک‌های زیادی همراه است.

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاران تازه وارد چیست؟

بسیاری از تازه‌کاران بدون اطلاع از این موارد، اقدام به خرید این کوین‌ها و توکن‌ها می‌کنند و در نهایت متضرر می‌شوند. برای این که در این بازار سود کنید، نیاز به داشتن اطلاعات و دانش در خصوص موارد مختلفی مانند تحلیل تکنیکال و فاندامنتال دارید. در این مطلب قصد داریم بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاران تازه وارد را معرفی کنیم و نکاتی در خصوص نحوه انتخاب ارزهای دیجیتال مناسب بیان کنیم. با ما تا انتها همراه باشید.

چگونه بهترین ارزهای دیجیتال را پیدا کنیم؟

افراد از روش‌های متفاوتی برای پیدا کردن بهترین ارز دیجیتال استفاده می‌کنند. اما همه آن‌ها به برخی موارد مهم توجه می‌کنند. توجه به این نکات باعث خواهد شد که شما بتوانید این ارزها را پیدا کنید و در صورت خرید ارز دیجیتال مد نظر در زمان مناسب و فروش آن در موقعیت مناسب، سود خوبی کسب کنید. از مهم‌ ترین نکاتی که باید هنگام انتخاب و خرید ارزهای دیجیتال در نظر داشت، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

1- توجه به پروژه و هدف آن

اولین کار برای انتخاب بهترین ارزهای دیجیتال، بررسی وایت پیپر است. وایت پیپر را باید سندی علمی و بازاریابی دانست که توسط تیم سازنده ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود تا افراد بتوانند با مطالعه آن در خصوص اهداف، روند و آینده پروژه اطلاعات بیشتری کسب کنند.

مطالعه دقیق وایت پیپر باعث خواهد شد تا شما با پروژه و اهداف آن بیشتر آشنا شوید. پس از آن با بررسی این موارد می‌توانید متوجه شوید که این پروژه را باید در میان پروژه‌های آینده دار قرار دهید یا خیر.

2- تیم مؤسس و توسعه دهنده

بررسی تیم مؤسس و توسعه دهنده از دیگر مواردی است که توجه به آن می‌تواند در انتخاب بهتر ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری تأثیرگذار باشد. در بازار نوپای ارزهای دیجیتال، شهرت مناسب را باید همه چیز دانست. به همین دلیل در صورتی که شهرت برخی از افراد تیم مؤسس یا توسعه دهنده آنقدرها مناسب نباشد و نکات منفی در سابقه آن‌ها وجود داشته باشد، آن پروژه را بهتر است از لیست کوین‌های انتخابی خود خارج کنید. البته توجه داشته باشید که این عامل به تنهایی نمی‌تواند تضمینی برای عدم موفقیت آن کوین یا توکن باشد، اما افراد تازه کار با توجه به این نکته در ابتدای راه، می‌توانند به شکلی مطمئن تر و کم خطرتر در این بازار فعالیت کنند.

3- کیفیت حل مشکل و وعده‌های آینده

مورد بعدی که باید هنگام انتخاب بهترین ارزهای دیجیتال در نظر داشت، کیفیت حل مشکل و وعده‌هایی است که آن‌ها در گذشته داده اند. برخی از پروژه‌ها راه حل بسیار مناسبی برای حل برخی مشکلات ارائه می‌دهند و مطابق جدول زمان ‌بندی اعلام شده، فعالیت می‌کنند. این کار سبب می‌شود که بتوان به آن پروژه اطمینان بیشتری داشت.

کیفیت حل مشکل و وعده‌های آینده هنگام انتخاب بهترین ارزهای دیجیتال

4- بررسی رقبا

نکته دیگری که همه افراد، مخصوصاً تازه کاران باید به آن توجه کنند، رقبای آن پروژه است. هر چه پروژه در برابر رقبایش قوی ‌تر باشد، احتمال رشد قیمتی مناسب آن نیز بیشتر خواهد شد. پس بررسی رقبا از دیگر نکاتی است که باید به آن توجه داشت.

5- جامعه کاربری

جامعه کاربری و طرفداران پروژه‌ها از دیگر نکات تأثیرگذار در روند حرکتی قیمت ارزهای دیجیتال است. قیمت‌ها همیشه بر اساس میزان عرضه و تقاضا تغییر می‌کنند. هر چه طرفداران و جامعه کاربری یک کوین یا توکن بیشتر باشد، میزان تقاضا برای خرید آن افزایش خواهد یافت و به همین دلیل قیمت آن نیز رشد خواهد کرد.

همچنین برخی کوین‌ها مانند بیت کوین و اتریوم جهانی هستند و جامعه کاربری بسیار گسترده ای دارند. اما برخی دیگر از پروژه‌ها تنها در میان کشورهای خاص یا افراد خاصی طرفدار دارند. به همین دلیل باید این موارد را به دقت بررسی کرد.

6- توجه به تحلیل‌های تکنیکال و فاندامنتال

انجام بررسی‌های تکنیکال و فاندامنتال و توجه به آن‌ها از دیگر مواردی است که می‌تواند سبب شود تا بهترین ارزهای دیجیتال را برای سرمایه گذاری پیدا کنید. البته این موارد تخصصی هستند و باید در خصوص آن‌ها مطالعات بسیاری داشته باشید یا از نظر متخصصان در این خصوص کمک بگیرید.

توجه به تحلیل‌های تکنیکال برای پیدا کردن بهترین ارزهای دیجیتالو فاندامنتال

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاران کدامند؟

برخی ارزهای دیجیتال در بازار کریپتوکارنسی وجود دارند که به دلایل مختلف باید آن‌ها را در میان بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاران تازه وارد دانست. از مهم ترین و بهترین ارزهای دیجیتال که آینده مناسبی دارند و سرمایه گذاران تازه کار با راحتی بیشتری می‌توانند آن‌ها را خریداری کنند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

1- بیت کوین

هیچ شخصی نمی‌تواند جایگاه بیت کوین را دست کم بگیرد. پادشاه دنیای ارزهای دیجیتال با عرضه کم، قیمت بالا و محبوبیت زیادی که دارد، همیشه یکی از گزینه‌های مناسب برای سرمایه گذاری است. البته توجه داشته باشید که برای خرید بیت کوین یا هر کوین دیگری باید به قیمت و روند آن توجه کنید تا در اوج قیمتی آن را خریداری نکنید.

2- اتریوم

اتریوم، دومین ارز ارزشمند دنیای کریپتوکارنسی است. کاربردهای زیاد این کوین در کنار بزرگ‌ تر شدن اکوسیستم آن و شروع به کار لایه دوم اتریوم از نکاتی هستند که باعث شده اند بسیاری کارشناسان انتظار افزایش قیمت آن را در ماه‌ها و سال‌های آینده داشته باشند.

3- بایننس اسمارت چین

بایننس اسمارت چین که به آن بی ان بی نیز گفته می‌شود، یکی دیگر از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاران تازه وارد است. این کوین توسط صرافی بایننس که یکی از معتبرترین و بهترین صرافی‌ها در این بازار محسوب می‌شود، ساخته و عرضه شده است. پروژه‌های جدید و جذاب بایننس در کنار قراردادهایی که در آینده می‌خواهد امضا کند، باعث شده تا احتمال رشد آن به میزان مناسب وجود داشته باشد.

4- پالیگان

پالیگان را باید از دیگر کوین‌ها معتبر و آینده دار دانست. با توجه به این که کارمزد این شبکه از اتریوم پایین تر است، تعداد ان اف تی‌هایی که روی این شبکه وجود دارد، روز به روز در حال افزایش است و همین امر سبب افزایش تقاضا و رشد قیمت آن خواهد شد.

5- کاردانو

کاردانو یا آدا را باید یکی دیگر از کوین‌های آینده دار و جذاب بازار ارزهای دیجیتال دانست. از مهم ترین مشکلاتی که کاردانو قصد دارد راه حلی برای آن‌ها ارائه کند، جلوگیری از تقلب رأی دهنده‌ها، ایجاد راه‌هایی برای تعامل میان شبکه ‌ای در بلاک چین و بسیاری موارد جذاب دیگر است.

کاردانو یا آدا را باید یکی دیگر از کوین‌های آینده دار و جذاب بازار ارزهای دیجیتال

جمع بندی

  • با توجه به این که در بازار کریپتوکارنسی ارزهای دیجیتال بسیار متفاوتی وجود دارند، انتخاب بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری، مخصوصاً برای تازه واردان کاری سخت و دشوار است.
  • توجه به مواردی مانند بررسی وایت پیپر، مؤسسان و توسعه دهندگان پروژه، مشکلاتی که قرار است حل کند، جامعه طرفداران و کاربران و بررسی تکنیکال و فاندامنتال می‌توانند در انتخاب بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری به افراد کمک کنند.
  • کوین‌هایی مانند بیت کوین، اتریوم، بی ان بی، کاردانو و پالیگان را می‌توان گزینه‌های مناسب و آینده داری برای سرمایه گذاری معرفی کرد. البته هر فرد برای خرید این کوین‌ها باید به مواردی مانند قیمت و روند حرکتی آن‌ها نیز توجه داشته باشد تا بتواند به سود برسد.

منبع©

دسته بندی سرگرمی:

گوگل استارتاپ ساخت آواتار Alter را خریداری کرد
لیست بهترین و ارزان ترین گوشی های گیمینگ
دسته بندی تکنولوژی:
صندلی پوشیدنی برای نشستن در هر زاویه ای
رشد ۱۱ درصدی درآمد کمپانی مایکروسافت
قابلیت قفل به حالت Incognito گوگل کروم اضافه شد
دسته بندی آموزشی:
افزایش سرعت ویندوز با ۴ ترفند
نحوه اسکن سریع متن در آیفون و آیپد
دسته بندی دیجیتال مارکتینگ:
آموزش استفاده از Add Yours در استوری اینستاگرام
نحوه پخش زنده (لایو استریم) در اینستاگرام در نسخه دسکتاپ
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.