اوپو از یک گوشی تما‌م‌شیشه‌ای رونمایی کرد

اوپو به‌تازگی گوشی‌های تاشو فایند N و فایند N2 فلیپ را معرفی کرد. حالا این شرکت از یک گوشی متفاوت و تما‌م‌شیشه‌ای رونمایی کرده است. در این ‌گوشی به جای فلز یا آلومینیوم از شیشه در تمام قسمت‌های بدنه آن استفاده شده و ظاهر آن کاملاً ساده‌ است.

اوپو از یک گوشی تما‌م‌ شیشه‌ ای رونمایی کرد

اوپو این‌ هفته در رویداد Oppo Inno Days خود از چند گوشی و ایرباد جدید از جمله یک ساعت با طراحی جالب رونمایی کرد که نشان‌ می‌دهد نیازی به استفاده از فریم فلزی برای نگه‌ داشتن نمایشگر و پنل پشتی به همدیگر نیست، بلکه با یک ساختار یکپارچه تمام‌شیشه‌ای می‌توان این کار را انجام داد.

این گوشی علیرغم طراحی غیرعادی‌، کماکان از یک درگاه USB-C در لبه پایینی خود استفاده خواهد کرد. البته نمی‌دانیم که کاربران تا چه حد از طراحی شیشه‌ای این گوشی در استفاده‌های روزمره خود راضی خواهند بود. تعمیر کردن این ‌گوشی نیز احتمالا سخت خواهد بود چرا که یک شیشه یکپارچه کل دستگاه را پوشش داده است و شاید جدا کردن آن کمی دشوار باشد.

پنل پشتی این گوشی نیز هرچند ممکن است به‌خاطر انعکاس نور چندان خوشایند همه نباشد اما کاربران به طراحی یک‌دست و صاف دسترسی خواهند داشت. در هر حال، این گوشی دید بهتری از نسل آینده گوشی‌ها در اختیار ما قرار می‌دهد‌. البته اوپو ممکن است از این نوع طراحی در برخی محصولات آینده خود از جمله گوشی اوپو فایند ‌X6 استفاده کند.

طبق شایعات، این گوشی مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون ۸ پلاس نسل ۱ و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود و احتمالا در بهمن‌ماه یا اسفندماه معرفی خواهد شد. نظر شما درباره گوشی تما‌م‌شیشه‌ای اوپو چیست؟

دسته بندی سرگرمی:
گوگل استارتاپ ساخت آواتار Alter را خریداری کرد
لیست بهترین و ارزان ترین گوشی های گیمینگ
دسته بندی تکنولوژی:
صندلی پوشیدنی برای نشستن در هر زاویه ای
رشد ۱۱ درصدی درآمد کمپانی مایکروسافت
دسته بندی آموزشی:
افزایش سرعت ویندوز با ۴ ترفند
نحوه اسکن سریع متن در آیفون و آیپد
دسته بندی دیجیتال مارکتینگ:
آموزش استفاده از Add Yours در استوری اینستاگرام
نحوه پخش زنده (لایو استریم) در اینستاگرام در نسخه دسکتاپ
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.