اوپو A78 5G با دوربین 50 مگاپیکسلی و تراشه دایمنسیتی معرفی شد

اوپو‌ از جدیدترین گوشی خود به نام اوپو A78 5G رونمایی کرد. این گوشی قرار است به‌زودی عرضه شود و مشخصات آن به صورت زیر است.

مشخصات اوپو A78 5G

اوپو A78 5G یک مدل میان‌رده است که از نظر طراحی شبیه به گوشی Oppo A58 5G می‌باشد. ماژول دوربین پشت آن در سمت چپ قرار گرفته و یک نوار عمودی تا نیمه پنل پشتی امتداد یافته است. در پنل جلو نیز از یک نمایشگر فلت با ناچ قطره‌ای استفاده شده و حاشیه‌های کناری آن نسبتا نازک هستند، اما حاشیه پایینی کمی ضخیم است.

این گوشی از یک نمایشگر ۶.۵۶ اینچی LCD با وضوح اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در داخل ناچ قطره‌ای آن وجود دارد.

قلب تپنده این گوشی تراشه هشت‌هسته‌ای دایمنسیتی ۷۰۰ است که در کنار ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عمل خواهد کرد. همچنین امکان افزایش حافظه با استفاده از کارت microSD وجود دارد.

این گوشی میان‌رده در پنل پشتی خود از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد و انرژی دستگاه را یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با توان شارژ ۳۳ وات تامین می‌کند.

سایر قابلیت‌های این گوشی شامل حسگر اثر انگشت کناری، اتصال 5G، جک صوتی ۳.۵ میلی‌متری، درگاه USB-C و استاندارد IP54 می‌شوند و در بخش نرم‌افزار نیز شاهد اجرای سیستم‌عامل اندروید ۱۳ در کنار رابط کاربری ColorOS 13 هستیم.

قیمت و زمان عرضه

قیمت اوپو A78 5G هنوز به‌طور رسمی اعلام ‌نشده است اما اخیرا فاش شده بود که قیمت نسخه پایه آن ۲۳۰ دلار خواهد بود. این گوشی قرار است به‌زودی روانه بازار شود.

درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.