اپل استفاده از سنسور سونی در دوربین آیفون‌ را تأیید کرد

اپل تائید کرد که در دوربین گوشی‌های آیفون خود از سنسور سونی استفاده می‌کند‌. اپل معمولا جزئیات مربوط به مشخصات فنی آیفون‌های خود را منتشر نمی‌کند اما حالا این شرکت دست به یک افشاگری بزرگ زده است.

استفاده از سنسور سونی در دوربین آیفون‌

تیم کوک مدیرعامل اپل اخیرا سفری به ژاپن داشت و در آنجا با مقامات سونی دیدار داشت و همچنین از تجهیزات ساخت سنسورهای CMOS در این شرکت دیدن کرد.

کوک در جریان این سفر تائید کرد که اپل از سنسور دوربین سونی در دوربین گوشی‌های آیفون خود استفاده می‌کند و همکاری این دو شرمت بیش از یک دهه است که ادامه دارد. کوک همچنین تصویری از Kenichiro Yoshida مدیرعامل سونی در کنار خودش منتشر کرد که در حال بازدید از تجهیزات سونی هستند. ‌

گفتنی است اپل تاکنون درباره سایر تامین‌کنندگان قطعات آیفون‌های خود نیز صحبتی نکرده و مثلا ما نمی‌دانیم‌ که چه شرکتی تامین‌کننده باتری یا چیپ‌های داخل این گوشی‌هاست. با این حال، برخی کارشناسان می‌گویند شرکت کورنینگ تامین‌کننده پوشش محافظ پنل‌های جلویی و پشتی گوشی‌‌های آیفون است. همچنین، سامسونگ و ال‌جی تامین‌کنندگان اصلی نمایشگر OLED آیفون‌ها و TSMC سازنده تراشه‌ این گوشی‌ها است.

البته قرارداد همکاری اپل و سونی به‌طور رسمی تائید نشده و برخی گزارش‌ها گفته‌اند که سونی در حال توسعه سنسور جدیدی با استفاده از فناوری‌های نیمه‌رسانا است که میزان اکسپوژر بیش از اندازه یا بسیار کم دوربین‌ها را کاهش خواهد داد. این سنسور احتمالا در نسل آینده آیفون‌ها استفاده خواهد شد.

دسته بندی سرگرمی:
گوگل استارتاپ ساخت آواتار Alter را خریداری کرد
لیست بهترین و ارزان ترین گوشی های گیمینگ
دسته بندی تکنولوژی:
صندلی پوشیدنی برای نشستن در هر زاویه ای
رشد ۱۱ درصدی درآمد کمپانی مایکروسافت
دسته بندی آموزشی:
افزایش سرعت ویندوز با ۴ ترفند
نحوه اسکن سریع متن در آیفون و آیپد
دسته بندی دیجیتال مارکتینگ:
آموزش استفاده از Add Yours در استوری اینستاگرام
نحوه پخش زنده (لایو استریم) در اینستاگرام در نسخه دسکتاپ
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.