انتشار برنامه فاینال کات پرو و لاجیک پرو را برای آیپد توسط اپل

اپل اعلام کرد که برنامه‌های مجبوب فاینال کات پرو (Final Cut Pro) و لاجیک پرو (Logic Pro) از اول خردادماه برای تبلت‌های آیپد قابل‌دسترس خواهند بود. فاینال کات پرو برای آیپدهای با تراشه M1 و M2 و لاجیک پرو برای آیپدهای با تراشه A12 بایونیک و بالاتر ارائه خواهند شد. هزینه اشتراک آن‌ها از طریق اپ استور ۴.۹۹ دلار در ماه یا ۴۹ دلار در سال له‌همراه یک دوره رایگان یک‌ماهه است.

اپل برنامه فاینال کات پرو و لاجیک پرو را برای آیپد منتشر کرد

برنامه فاینال کات پرو امکان ویرایش راحت‌تر و تعامل بهتر با محتواها را در آیپد فراهم خواهد کرد. قابلیت Live Drawing اجازه ترسیم و نوشتن مستقیم روی محتواهای ویدیویی را با قلم اپل پنسل خواهد داد و این قلم در آیپدهای M2 اجازه پیش‌نمایش سریع ویدیوها را بدون تماس لمسی فراهم خواهد کرد.

پیش‌نمایش سریع ویدیوها را بدون تماس لمسی

شما می‌توانید ویدیوهای HDR را روی آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی مشاهده و ویرایش کنید و سطوح مختلف رنگ را با استفاده از حالت Reference Mode به‌دقت اعمال کنید. همچنین می‌توانید با حالت Pro camera ویدیوهای باکیفیت در حالت‌های پرتره و منظره ضبط کنید و به‌طور دستی فوکوس، اکسپوژر و بالانس نور سفید را کنترل نمائید. بنابراین  می‌توانید با یک دستگاه ایود همه کارهای ضبط، ویرایش و انتشار ویدیو را انجام دهید. اگر آیپد شما از نوع M2 است، حتی می‌توانید با قابلیت ProRes فیلمبرداری کنید. همچنین ابزار ویرایش ویدیوی Multicam، به‌طور خودکار کلیپ‌ها را باهم ویرایش و همگام‌سازی خواهد کرد و به شما اجازه خواهد داد تا با یک لمس ساده زوایا را تغییر دهید.

Scene removal mask

قابلیت Scene removal mask به شما اجازه می‌دهدا پس‌زمینه پشت یک سوژه در ویدیو را پاک یا جایگزین کنید. قابلیت Auto crop نیز نسبت‌های تصویر عمودی، مربعی و سایر نسبت‌ها را تنظیم خواهد کرد. قابلیت Voice isolation می‌تواند نویز پس‌زمینه را پاک کند. همچنین می‌توانید به یک کتابخانه بزرگ از گرافیک‌ها، افکت‌ها و صداها که شامل پس‌زمینه‌های زیبای HDR، الگوهای انیمیشنی قابل سفارشی‌سازی و صداهای حرفه‌ای برای تنظیم طول ویدیو می‌شوند دسترسی داشته باشید.

برنامه لاجیک پرو ژست‌های چندلمسی را دریافت کرده و به شما اجازه اجرای ابزارهای نرم‌افزاری و تعامل طبیعی با کنترل و همچنین ناوبری پروژه با حرکات pinch-to-zoom و swipe-to-scroll خواهد داد. می‌توانید صداها را با میکروفون‌های داخلی آیپد خود ضبط کنید و ویرایش‌های دقیقی با قلم اپل پنسل انجام دهید.

قابلیت فیلتر کردن داینامیک و امکان شنیدن صداها قبل از آپلود کردن آن‌ها در یک پروژه

پچ‌های صوتی، پیش‌تنظیمات پلاگین، سمپل‌ها و لوپ‌ها همگی در یک مکان و با قابلیت فیلتر کردن داینامیک و امکان شنیدن صداها قبل از آپلود کردن آن‌ها در یک پروژه قابل‌دسترس خواهند بود و شما به بیش از ۱۰۰ ابزار صوتی و پلاگین‌های افکت دسترسی خواهید داشت.

این برنامه‌ها، همه‌ی ابزارهای لازم برای خلق و ویرایش محتواهای ویدیوی و صوتی را در اختیار کاربران آیپد قرار خواهند داد.

منبع©

Source©

دسته بندی سرگرمی:

گوگل استارتاپ ساخت آواتار Alter را خریداری کرد
لیست بهترین و ارزان ترین گوشی های گیمینگ
دسته بندی تکنولوژی:
صندلی پوشیدنی برای نشستن در هر زاویه ای
رشد ۱۱ درصدی درآمد کمپانی مایکروسافت
قابلیت قفل به حالت Incognito گوگل کروم اضافه شد
دسته بندی آموزشی:
افزایش سرعت ویندوز با ۴ ترفند
نحوه اسکن سریع متن در آیفون و آیپد
دسته بندی دیجیتال مارکتینگ:
آموزش استفاده از Add Yours در استوری اینستاگرام
نحوه پخش زنده (لایو استریم) در اینستاگرام در نسخه دسکتاپ
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.