تلویزیون 97 اینچی ال‌ جی سیگنچر OLED M3 رونمایی شد

ال‌ جی در نمایشگاه CES 2023 از جدیدترین تلویزیون سایز بزرگ خود به نام سیگنچر OLED M3 رونمایی کرد. این تلویزیون یک مدل ۹۷ اینچی است که در مقایسه با اکثر تلویزیون‌های هوشمند سایز بزرگتری دارد. ویژگی دیگر این تلویزیون آن است که‌ به‌صورت بی‌سیم نیز می‌تواند کار کند.

تلویزیون 97 اینچی ال‌ جی سیگنچر OLED M3

ال‌ جی تلویزیون‌های جدیدی مثل C3, G3 و Z3 در نمایشگاه CES 2023 معرفی کرده که هر سه‌ی آن‌ها از نوع OLED هستند و تا آخر امسال عرضه خواهند شد. این شرکت همچنین یک تلویزیون هوشمند جدید معرفی کرده که شباهت چندانی به سه مدل فوق ندارد، اما تقریبا شبیه به تلویزیون ۵۵ اینچی Displace TV است.

تلویزیون ال‌ جی سیگنچر OLED M3 از یک پنل ۹۷ اینچی با وضوح 4K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد و همانند Displace TV می‌تواند محتواها را از طریق یک بیس‌استیشن و به‌صورت بی‌سیم پخش کند. این تلویزیون مثل بقیه تلویزیون‌ها دارای کابل‌ برق است اما برخلاف Displace TV فاقد باتری می‌باشد. ضمنا امکان نصب آن روی دیوار یا استند وجود دارد. استند این تلویریون به‌صورت مجزا فروخته خواهد شد.

پورت ها و ورودی های ال‌ جی سیگنچر OLED M3

ال جی اطلاعاتی نیز درباره بیس‌استیشن این تلویزیون منتشر کرده است که Zero Connect Box نام دارد. این دستگاه دارای سه پورت HDMI 2.1 ، یک درگاه USB Type-A و یک ورودی LAN است. این دستگاه و تلویزیون سیگنچر OLED M3 باید در کنار هم قرار بگیرند و فاصله آن‌ها بیشتر از ۹ متر نباشد. به‌گفته ال‌جی سرعت ارتباط تلویزیون با این دستگاه ۳ برابر سریع‌تر از اتصال وای‌فای ۶ خواهد بود.

ال‌ جی متاسفانه جرییات بیشتری درباره تلویزیون جدید خود و همچنین قیمت و زمان عرضه آن منتشر نکرده است.

درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.