دوربین‌ هوشمند 360 درجه شیائومی C200 معرفی شد

شیائومی در نمایشگاه CES 2023 از دوربین‌ هوشمند C200 رونمایی کرد. این دوربین دارای قابلیت‌های زیادی است و می‌تواند ۳۶۰ درجه افقی و ۱۰۶ درجه عمودی بچرخد. در ادامه با ما همراه باشید تا به مشخصات این دوربین بپردازیم.

دوربین‌ هوشمند 360 درجه شیائومی C200

دوربین ۳۶۰ درجه شیائومی دارای رزولوشن 1080p است و کاربران از آن می‌توانند برای ثبت ویدیو یا ارتباط آنلاین استفاده کنند. شما می‌توانید ویدیوهای ضبط شده توسط آن را، از طریق اپلیکیشن هوم شیائومی روی یک نمایشگر وصل شده به آن مشاهده کنید. ‌

دوربین C200 از قابلیت‌های الکسا آمازون و گوگل هوم پشتیبانی می‌کند. سنسور دوربین ۲ مگاپیکسلی این دستگاه با قابلیت WDR یک دید کامل از محیط اطراف شما ارائه خواهد کرد. این دوربین همچنین می‌تواند با استفاده از نور مادون قرمز با طول موج ۹۴۰ نانومتری خود، در شب نیز کار کند. این دوربین مجهز به یک قابلیت هوش مصنوعی تشخیص انسان است که قادر به ردیابی خودکار و ثبت حضور افراد در محیط اطراف خود خواهد بود. ‌

دوربین C200 قابلیت نصب شدن از جاهای مختلف را دارد و می‌توان آن را روی میز یا از دیوار و سقف نصب کرد. این دوربین می‌تواند در دمای منفی ۱۰ درجه تا مثبت ۴۰ درجه سانتی‌گراد کار کند. C200 اما استاندارد مقاومت دربرابر آب ندارد و ممکن است است در تماس با آب آسیب ببیند.

به گفته شیائومی پشتیبانی دوربین C200 از کدک H.265 باعث خواهد شد تا فایل‌های ویدیویی به میزان ۵۰ درصد فشرده‌ شوند. شما می‌توانید ویوی زنده این دوربین را از طریق اپلیکیشن هوم شیائومی تماشا کنید یا اینکه ویدیوهای قبلا ضبط‌شده را از طریق Mi Smart Clock مشاهده نمایید. همچنین میکروفون داخلی آن امکان تماس‌های دوطرفه را فراهم خواهد کرد. دوربین C200 امکان یکپارچه‌سازی با الکسا آمازون و گوگل هوم را نیز دارد.

دوربین هوشمند شیائومی C200 هم‌اکنون به قیمت ۴۰ دلار در آلمان قابل‌دسترس است و در ماه‌های آینده در سایر کشورهای دنیا عرضه خواهد شد.

منبع©

Source©

 

درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.