روتر بی‌ سیم آنر X4 پرو با وای‌ فای 6.0 معرفی شد

آنر یک روتر جدید بی‌ سیم به نام X4 پرو معرفی کرد. این روتر از وای‌ فای ۶.۰ پشتیبانی می‌کند و نرخ باند بی‌سیم دوگانه آن به ۱.۵ گیگابیت بر ثانیه می‌رسد.

روتر بی‌ سیم آنر X4 پرو با وای‌ فای 6.0 معرفی شد

روتر جدید آنر دارای بدنه پلاستیکی است و ۱۲۸ مگابایت حافظه دارد که از طریق اپلیکیشن قابل کنترل است. این روتر مجهز به فناوری OFDMA + MU-MIMO بوده که باعث کاهش ۳۰ درصدی تاخیر می‌شود.

روتر X4 پرو دارای شتاب‌دهنده گیمینگ اختصاصی است و با قیمت نسبتا ارزانی که دارد می‌تواند نظر مشتریان را به خود جلب کند‌. این روتر دارای کمترین تاخیر داخلی در استفاده‌های چندکاربره بوده و میانگین تاخیر آن در هنگام اجرای بازی‌ها ۲۰ درصد کاهش یافته است. این دستگاه دارای سه درگاه اترنت با قابلیت‌هایی در حد سرعت گیگابیت است و هیچ درگاه USB ندارد.

روتر آنر X4 پرو از قابلیت محافظت از کودکان در فضای وب پشتیبانی می‌کند و از الگوریتم خطای بی‌سیم LDPC بهره می‌برد‌. در این روتر باندهای ۲.۴ و ۵ گیگاهرتز یکپارچه شده‌اند و یک شبکه مش‌ ایجاد شده است. همچنین به خاطر سرعت بالای درگاه‌های اترنت آن، بین پورت‌های WAN و LAN تفاوتی وجود ندارد.

آنر X4 پرو به قیمت ۵۰ دلار در چین عرضه شده و علاقمندانی که آن را تا تاریخ ۱۰ دی‌ماه بخرند می‌توانند فقط ۲۶ دلار بابت آن بپردازند‌. این شرکت هنوز صحبتی درباره عرضه جهانی این روتر نکرده است.

دسته بندی سرگرمی:
گوگل استارتاپ ساخت آواتار Alter را خریداری کرد
لیست بهترین و ارزان ترین گوشی های گیمینگ
دسته بندی تکنولوژی:
صندلی پوشیدنی برای نشستن در هر زاویه ای
رشد ۱۱ درصدی درآمد کمپانی مایکروسافت
دسته بندی آموزشی:
افزایش سرعت ویندوز با ۴ ترفند
نحوه اسکن سریع متن در آیفون و آیپد
دسته بندی دیجیتال مارکتینگ:
آموزش استفاده از Add Yours در استوری اینستاگرام
نحوه پخش زنده (لایو استریم) در اینستاگرام در نسخه دسکتاپ
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.