زمان انتشار آپدیت اندروید ۱۳ ال جی مشخص شد

ال جی امروز از برنامه‌های خود برای عرضه آپدیت اندروید ۱۳ برای گوشی‌هایش خبر داد. به گفته این شرکت، گوشی LG Velvet اولین مدلی خواهد بود که این آپدیت را در سه ماه اول ۲۰۲۳ دریافت خواهد کرد.

زمان انتشار آپدیت اندروید ۱۳ ال جی

در حالی‌که چند ماه از عرضه آپدیت اندروید 13 توسط گوگل می‌گذرد ال جی امروز اعلام کرده این به‌روزرسانی را با شروع سال جدید میلادی برای گوشی‌های خود منتشر خواهد کرد. علاوه بر گوشی LG Velvet، گوشی‌های LG Wing، LG Q61, Q92 5G, and Q52 5G نیز آپدیت مذکور را در فصل اول ۲۰۲۳ دریافت خواهند کرد. ال جی متاسفانه اشاره‌ای به گوشی LG V60 نکرده در حالیک‌ه انتظار می‌رفت این گوشی نیز در لیست اولیه باشد.

ال جی می‌گوید آپدیت امنیتی را نیز به همراه اندذوید ۱۳ برای گوشی‌های فوق منتشر خواهد کرد. البته این آپدیت‌ها ابتدا برای کاربران کره‌ای عرضه خواهند شد و سپس به‌تدریج برای کاربران سایر کشورها منتشر خواهند گردید. بنابراین دارندگان این گوشی‌ها باید کمی صبور باشند.

تعهد ال‌جی به مشتریان با وجود خروج از بازار

گفتنی است هرچند ال‌جی دیگر حضوری در بازار گوشی‌های هوشمند ندارد اما این شرکت خود را متعهد به عرضه آپدیت‌های نرم‌افزاری برای گوشی‌های خودش می‌داند‌. مدل‌های LG Velvet و Wing جزو این گوشی‌ها هستند و مدل Wing اخیراً آپدیت اندروید ۱۲ را بی‌سروصدا دریافت کرده بود.

آپدیت اندروید 13 گوشی‌های ال جی شامل همه قابلیت‌ها و بهبودهای ارائه شده توسط گوگل می‌شود و چندین تغییر بصری نیز در آن‌ها وجود خواهد داشت. ضمناً باید به زبان طراحی Material You با تم‌های پویا اشاره کنیم که تغییر بسیار خوبی محسوب می‌شود.

با این‌جال به نظر می‌رسد آپدیت اندروید ۱۳ آخرین آپدیت اندروید خواهد بود که ال جی برای گوشی‌های خود عرضه خواهد کرد.

دسته بندی سرگرمی:
گوگل استارتاپ ساخت آواتار Alter را خریداری کرد
لیست بهترین و ارزان ترین گوشی های گیمینگ
دسته بندی تکنولوژی:
صندلی پوشیدنی برای نشستن در هر زاویه ای
رشد ۱۱ درصدی درآمد کمپانی مایکروسافت
دسته بندی آموزشی:
افزایش سرعت ویندوز با ۴ ترفند
نحوه اسکن سریع متن در آیفون و آیپد
دسته بندی دیجیتال مارکتینگ:
آموزش استفاده از Add Yours در استوری اینستاگرام
نحوه پخش زنده (لایو استریم) در اینستاگرام در نسخه دسکتاپ
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.