عینک واقعیت افزوده اوپو Air Glass 2 معرفی شد

اوپو روز گذشته در کنار گوشی‌های تاشو فایند N2 و فایند N2 فلیپ از یک عینک هوشمند واقعی افروده به نام‌ Air Glass 2 رونمایی کرد. این عینک در واقع نسل دوم عینک‌های هوشمند اوپو محسوب می‌شود و بسیار مقاوم و سبک‌وزن است. این عینک کاربردهای مختلفی خواهد داشت که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

عینک واقعیت افزوده اوپو Air Glass 2

اوپو یکی از شرکت‌های بسیار فعال در زمینه تحقیق و توسعه است و ما امروز شاهد معرفی محصولات مختلفی از سوی این شرکت از جمله عینک واقعیت افزوده Air Glass 2 بودیم.

این عینک مجهز به فریم‌هایی کاملا شبیه به فریم عینک‌های معمولی است و وزن کلی آن فقط ۳۸ گرم خواهد بود. اوپو ادعا کرده اولین لنز SRG-Diffractive Waveguide دنیا را برای عینک Air Glass 2 توسعه داده که به کاربران اجازه خواهد داد تا خروجی‌های بسیار باکیفیتی را روی این عینک تماشا کنند. این عینک همچنین توسط افراد ناشنوا قابل استفاده خواهد بود و صداها را به‌صورت نوشتاری در مقابل چشمان آن‌ها نمایش خواهد داد.

این عینک علاوه بر کاربردهای واقعیت افزوده‌، به‌عنوان یک دستگاه ناوبری، مترجم لحظه‌ای و ابزاری برای شرکت در کنفرانس‌های آنلاین قابل استفاده خواهد بود. اوپو امروز در کنار این عینک از چندین محصول دیگر رونمایی کرد که شامل اکوسیستم Pantanal Cross-Device، مانیتور OHealth-series H1 Family Health و یک پردارنده صوتی به نام MariSilicon Y می‌شدند. انتظار می‌رود این دستگاه‌ها به‌همراه Air Glass 2 به‌زودی به بازار عرضه شوند.

دسته بندی سرگرمی:
گوگل استارتاپ ساخت آواتار Alter را خریداری کرد
لیست بهترین و ارزان ترین گوشی های گیمینگ
دسته بندی تکنولوژی:
صندلی پوشیدنی برای نشستن در هر زاویه ای
رشد ۱۱ درصدی درآمد کمپانی مایکروسافت
دسته بندی آموزشی:
افزایش سرعت ویندوز با ۴ ترفند
نحوه اسکن سریع متن در آیفون و آیپد
دسته بندی دیجیتال مارکتینگ:
آموزش استفاده از Add Yours در استوری اینستاگرام
نحوه پخش زنده (لایو استریم) در اینستاگرام در نسخه دسکتاپ
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.