قابلیت نوت دایرکت اینستاگرام معرفی شد

اینستاگرام چندین قابلیت جدید از جمله قابلیت نوت را برای کاربران خود عرضه کرده است. این قابلیت‌ها برای آسان‌تر کردن روابط کاربران با دوستان خود ارائه کرده است‌. در ادامه با ما همراه باشید تا با این قابلیت‌ها آشنا شویم‌.

نوت اینستاگرام چیست؟

قابلیت نوت اینستاگرام به کاربران کمک خواهد کرد تا افکار و ایده‌های خود را در قالب متن‌های کوتاه با دیگران به اشتراک بگذارند‌. این قابلیت فقط امکان انتشار متن‌های ۶۰ کاراکتری به همراه ایموجی را فراهم خواهد کرد. کاربران برای انتشار این پست‌ها بایستی به صفحه اینباکس دایرکت خود رفته و از بین فالوورهای یا کلوز فرندهای خود، افرادی را که دوست دارند یادداشت را ببینند انتخاب کنند. سپس این یادداشت‌ها پس از انتشار در بالای صفحه اینباکس این افراد به مدت ۲۴ ساعت ظاهر خواهد شد. پاسخ‌های داده شده به این متن‌ها، به صورت پیام دایرکت در اینباکس ارسال خواهد شد.

اینستاگرام قابلیت‌های دیگری نیز امروز ارائه کرده که یکی از آن‌ها با نام Add Yours nominations برای بخش استوری‌ها عرضه شده است و به کاربران اجازه خواهد داد تا از دوستان خود برای شرکت در یک چت گروهی دعوت کنند. قابلیت بعدی Candid Stories نام دارد که به کابران اجازه می‌دهد تا استوری‌های منتخب خود را با دوستان‌شان به اشتراک بگذارند. این استوری فقط برای کسانی قابل مشاهده خواهد بود که آن‌ها هم استوری خود را به اشتراک بگذارند‌ ‌

قابلیت بعدی Group Profiles نام دارد که به کاربران اجازه می‌دهد تا به یک پروفایل گروهی جدید ملحق شوند و پست‌ها و استوری‌های خود را در یک پروفایل اختصاصی با دوستان خود به اشتراک بگذارند‌. محتواهای منتشر شده، به جای فالوورهای یک‌ کاربر فقط با اعضای گروه به اشتراک گذاشته خواهند شد.

سرانجام قابلیت آخر با نام Collaborative Collections به کاربران کمک خواهد کرد تا با ذخیره کردن پست‌های خود در یک‌ collaborative collection که در داخل یک‌ گروه یا دایرکت‌های دونفره موجود خواهد بود، با دوستان خود در زمینه‌های مشترکشان تعامل داشته باشند. کاربران می‌توانند یک collaborative collection را از طریق ذخیره کردن یک پست مستقیما از بخش فید یا اشتراک‌گذاری یک پست برای یکی از دوستان خود از طریق پیام‌ مستقیم‌ اضافه کنند.

دسته بندی سرگرمی:
گوگل استارتاپ ساخت آواتار Alter را خریداری کرد
لیست بهترین و ارزان ترین گوشی های گیمینگ
دسته بندی تکنولوژی:
صندلی پوشیدنی برای نشستن در هر زاویه ای
رشد ۱۱ درصدی درآمد کمپانی مایکروسافت
دسته بندی آموزشی:
افزایش سرعت ویندوز با ۴ ترفند
نحوه اسکن سریع متن در آیفون و آیپد
دسته بندی دیجیتال مارکتینگ:
آموزش استفاده از Add Yours در استوری اینستاگرام
نحوه پخش زنده (لایو استریم) در اینستاگرام در نسخه دسکتاپ
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.