قابلیت قرار دادن چند لینک در بیو اینستاگرام فراهم شد

اینستاگرام از امروز قابلیت قرار دادن چند لینک در بیو را ارائه کرده است. شما می‌توانید با استفاده از این قابلیت حداکثر تا پنج لینک در بیو اینستاگرام خود بگذارید.

قابلیت قرار دادن چند لینک در بیو اینستاگرام فراهم شد

تا قبل از این، کاربران اینستاگرام از ابزارهای شخص ثالت مثل Linktree برای قرار دادن چند لینک در بیوی خود استفاده می‌کردند. حالا مارک زاکربرگ مدیرعامل متا با اعلام خبر معرفی قابلیت جدید اینستاگرام، آن را یکی از پردرخواست‌ترین قابلیت‌های اینستاگرام عنوان کرده است.

همان‌طور که گفته شد می‌توانید تا پنج لینک به بیوی خود اضافه کنید، اما فقط لینک اول مستقیماً در بیو ظاهر خواهد شد. سایر لینک‌ها در یک منوی پاپ‌آپ مخفی می‌شوند که کاربر می‌تواند با لمس لینک اصلی آن‌ها را هم ببیند. به‌عنوان مثال، اگر شما سه لینک در بیوی اینستاگرام خود داشته باشید که لینک اول farnet.io باشد نحوه نمایش این لینک‌ها به این صورت خواهد بود: “Farnet.io and two other links“.

این محدودیت احتمالا باعث می‌شود تا برخی کاربران کماکان از سرویس‌های شخص‌ ثالث مثل Linktree استفاده کنند. شما با استفاده از این سرویس می‌توانید یک لینک واحد را در بیوی خود قرار دهید تا کاربران را به یک صفحه‌ وب شخصی‌سازی شده جهت دسترسی به سایر لینک‌ها هدایت کنید.

متاسفانه اینستاگرام عملکرد بسیار کندی در ادغام لینک‌ها در پلتقرم خود داشته است. این شزکت چند سال طول کشید تا امکان اضافه کردن لینک‌ها به استوری‌ها را فراهم کند. شما کماکان نمی‌توانید لینک به پست‌های فید اینستاگرام اضافه کنید. اینستاگرام برای آی‌پد نیز از لینک‌ها پشتیبانی نمی‌کند.

حالا باید ببینیم میزان استقبال کاربران از قابلیت جدید قرار دادن چند لینک به بیو اینستاگرام چقدر خواهد بود.

منبع©

Source©

دسته بندی سرگرمی:

گوگل استارتاپ ساخت آواتار Alter را خریداری کرد
لیست بهترین و ارزان ترین گوشی های گیمینگ
دسته بندی تکنولوژی:
صندلی پوشیدنی برای نشستن در هر زاویه ای
رشد ۱۱ درصدی درآمد کمپانی مایکروسافت
قابلیت قفل به حالت Incognito گوگل کروم اضافه شد
دسته بندی آموزشی:
افزایش سرعت ویندوز با ۴ ترفند
نحوه اسکن سریع متن در آیفون و آیپد
دسته بندی دیجیتال مارکتینگ:
آموزش استفاده از Add Yours در استوری اینستاگرام
نحوه پخش زنده (لایو استریم) در اینستاگرام در نسخه دسکتاپ
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.