کنترلر بازی شیائومی با قیمت پایین معرفی شد

شیائومی از کنترلر بازی جدید خود با قابلیت اتصال سیمی و بی‌سیم رونمایی کرد. این کنترلر بازی شیائومی نسخه تنزل‌یافته کنترلر GamePad Elite Edition این شرکت است که سال گذشته معرفی شد. کنترل بازی جدید این شرکت، با سیستم‌عامل اندروید و ویندوز سازگار بوده و به قیمت ۱۹۹ یوان (۲۹ لار) قابل خرید خواهد بود.

مشخصات کنترلر بازی شیائومی با قیمت پایین

این کنترلر طوری طراحی شده که با دستگاه‌های مختلف مثل کامپیوترهای ویندوزی، تلویزیون‌های هوشمند اندرویدی، گوشی‌های موبایل و تبلت‌ها سازگار خواهد بود. این کنترلر همچنین از پلتفرم‌های ابری گیمینگ مختلف مثل استیم، بازی‌های ابری شیائومی، Tencent Start، بازی‌های ابری Netease و سایر پلتفرم‌های مشابه پشتیبانی می‌کند.

کنترلر جدید شیائومی دارای یک جوی‌استیک بزرگ با دکمه تریگر خطی Hall بوده که می‌تواند افکت‌ کنترل بازی را در حین شتاب، ترمز و شلیک شبیه‌سازی کند. این کنترلر همچنین یک ژیروسکوپ شش‌محوره دارد که از کنترل حسی‌پیکری برای پایش حرکات بدن پشتیبانی می‌کند. طراحی ارگونومیک دکمه‌های این کنترلر باعث می‌شودتا تنش روی مچ دست کاهش یابد. کنترلر بازی شیائومی از سه روش اتصال پشتیبانی می‌کند که شامل گیرنده بی‌سیم (از طریق یک آداپتور وای‌فای)، بلوتوث و کابل دیتا می‌شوند.
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.