هواوی Enjoy 60X با باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی رونمایی شد

هواوی گوشی جدید Enjoy 60X را در کنار سری نوا 11 معرفی کرد. این گوشی از یک باتری غول‌پیکر ۷۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد و دارای طراحی جذابی است.

مشخصات هواوی Enjoy 60X

نمایشگر این گوشی یک پنل ۶.۹۵ اینچی IPS LCD با وضوح فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز داشته و کارهای پردازشی آن را تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ در کنار ۸ گیگابایت رم و تا ۵۱۲ گیابایت حافظه داخلی بر عهده دارد.

گوشی جدید هواوی در پنل پشتی خود یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین عمقی ۲ مگاپیکسلی دارد و در داخل بریدگی بالای نمایشگر آن یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی تعبیه شده است.

همانطور که گفته شد Enjoy 60X از یک باتری بزرگ ۷۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد که بیش از یک روز و حداقل به مدت دو روز دوام خواهد آورد. البته این باتری با سرعت ۲۲.۵ وات شارژ می‌شود که ممکن است کمی طول بکشد. نسخه ۵۱۲ گیگابایتی این گوشی از شارژ معکوس ۲۲.۵ وات پشتیبانی می‌کند.

هواوی Enjoy 60X سیستم‌عامل HarmonyOS 3.0 را اجرا می‌کند و در پنج رنگ مختلف ارائه شده‌اند که از جنس پلاستیک یا چرم مصنوعی هستند. رنگ‌ها نارنجی و مشکی دارای پوشش چرمی و رنگ‌های سفید، سبز و خاکستری دارای پوشش پلاستیک در پنل پشتی خود هستند.

درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.