مانیتور ViewFinity S8UT سامسونگ با وضوح 4K معرفی شد

سامسونگ از جدیدترین مانیتور خود به نام ViewFinity S8UT رونمایی کرد. این مانیتور در واقع نسخه جدیدی از مانیتور  ViewFinity S8 است که اخیرا معرفی شده بود. در ادامه با ما همراه باشید تا با مشخصات این دستگاه بیشتر آشنا شویم.

مانیتور ViewFinity S8UT سامسونگ با وضوح 4K

سامسونگ چند ماه پیش مانیتور جدیدی به نام ViewFinity S8 معرفی کرد که برای افراد حرفه‌ای و خالقان محتوا طراحی شده بود و در دو اندازه ۲۷ و ۳۲ اینچی ارائه گردید. این مانیتور دارای وضوح 4K، نرخ نوسازی ۶۰ هرتز، نسبت تصویر ۹۸ درصد، تائیدیه PANTONE و درگاه USB-C با سرعت شارژ ۹۰ وات بود. حالا این شرکت مدل ViewFinity S8UT را با قابلیت‌های بهتری معرفی کرده است.

مانیتور S8UT همه قابلیت‌های مدل S8 را در خود دارد و چند درگاه تاندربولت ۴ نیز به آن اضافه شده است. این مانیتور از یک نمایشگر ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز بهره می‌برد و زمان پاسخ و نسبت کنتراست آن به‌ترتیب ۵ میلی‌ثانیه و 1,000:1 است.

مزیت مانیتور S8UT نسبت به مدل S8 این است که از درگاه‌های تاندربولت ۴ بهره می‌برد و با وجود اینکه همچنان از شارژ سریع ۹۰ وات پشتیبانی می‌کند اما یک کانکتور اضافی برای پشتیبانی از سرعت ۱۵ وات نیز دارد. در واقع با استفاده از تاندربولت‌ اصلی این مانیتور می‌توان یک لپ تاپ یا یک مانیتور ثانویه 4K به آن وصل کرد و از تاندربولت دوم آن می‌توان برای وصل کردن کیبورد و ماوس به مانیتور استفاده کرد.

البته مانیتور ViewFinity S8UT درگاه‌های دیگری شامل سه درگاه USB 3.0 Type-A، یک درگاه اترنت و یک پورت HDMI نیز دارد. این دستگاه همچنین مجهز به اسپیکرهای دوگانه و یک پایه قابل‌تنظیم است. سامسونگ هنوز قیمت این مانیتور را اعلام نکرده است، اما انتظار می‌رود که قیمت آن کمی گران‌تر از ViewFinity S80PB با قیمت ۴۹۹ یورو باشد.

دسته بندی سرگرمی:
گوگل استارتاپ ساخت آواتار Alter را خریداری کرد
لیست بهترین و ارزان ترین گوشی های گیمینگ
دسته بندی تکنولوژی:
صندلی پوشیدنی برای نشستن در هر زاویه ای
رشد ۱۱ درصدی درآمد کمپانی مایکروسافت
دسته بندی آموزشی:
افزایش سرعت ویندوز با ۴ ترفند
نحوه اسکن سریع متن در آیفون و آیپد
دسته بندی دیجیتال مارکتینگ:
آموزش استفاده از Add Yours در استوری اینستاگرام
نحوه پخش زنده (لایو استریم) در اینستاگرام در نسخه دسکتاپ
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.