مشخصات لپتاپ گیمینگ سرفیس مایکروسافت

سری سرفیس مایکروسافت برای کاربردهای مختلف حرفه‌ای و عمومی عرضه شده و حال به نظر می‌رسد نوبت به ورود مایکروسافت به دنیای لپ تاپ های گیمینگ رسیده باشد. به تازگی اطلاعاتی از لپ تاپ سرفیس گیمینگ منتشر شده که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

مشخصات لپتاپ گیمینگ سرفیس مایکروسافت

مایکروسافت با ساخت یک لپ تاپ سرفیس گیمینگ به دنیای لپ‌تاپ مخصوص بازی ورود خواهد کرد. این محصول قرار است با طراحی آشنا و زیبای مایکروسافت به همراه پردازنده قدرتمند اینتل و گرافیک موبایل انویدیا وارد بازار شود.

مشخصات لپ تاپ سرفیس گیمینگ مایکروسافت توسط وبسایت Prime Gaming منتشر شده است. این محصول از مشخصات رده بالایی برخوردار است تا بتواند تجربه بازی مناسبی برای کاربران فراهم آورد. پیش از این مایکروسافت روی لپ‌تاپ های نازک و سبک برای تولید کنندگان محتوا و کارهای عمومی تمرکز کرده و حال نوبت به گیمرها رسیده است.

لپ تاپ سرفیس گیمینگ به نمایشگر 16 اینچی PixelSense Flow مجهز شده که تصاویر را با رزولوشن تا 2600 در 1440 پیکسل به نمایش می‌گذارد و از نرخ بروزرسانی تا 165 هرتزی پشتیبانی می‌نماید. از دیگر خصوصیات این نمایشگر می‌توان به سازگاری با Dolby Vision اشاره کرد.

مشتریان می‌توانند یک پردازنده Core i7-12700H یا Core i5-12500H برای لپ تاپ سرفیس گیمینگ خود انتخاب نمایند که در کنار آن‌ها تا 32 گیگابایت رم LPDDR4x قرار می‌گیرد. پردازنده گرافیکی این محصول برای پردازنده Core i7 یک RTX 3070 Ti خواهد بود و Core i5 نیز به RTX 3050 Ti مجهز می‌شود.

برای ذخیره اطلاعات نیز تا 2 ترابایت حافظه SSD در دسترس کاربران خواهد بود و عمر باتری لپ تاپ سرفیس گیمینگ در بهترین کانفیگ تا 15 ساعت تخمین زده می‌شود. این باتری از ظرفیت 127 وات ساعتی برخوردار است. برای اتصال به دیگر دستگاه‌ها، درگاه‌های تایپ C و تاندربولت USB 4.0 در کنار جک هدفون 3.5 میلی‌متری در نظر گرفته شده است.

لپ تاپ سرفیس گیمینگ را می‌توان در دو رنگ پلاتینیوم و مشکی مات خریداری نمود. این دستگاه با اپ Xbox و تا یک ماه گیم پس رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. انتظار داریم که لپ تاپ سرفیس گیمینگ تا دو هفته آینده معرفی شود.

درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.