مشخصات و قیمت پیکسل 7a پیش از رونمایی رسمی فاش شد

در حالی‌که گوشی پیکسل 7a گوگل هنوز معرفی نشده، شایعات زیادی درباره آن منتشر و حالا مشخصات و قیمت آن فاش شده است.

وب‌سایت 9to5Google ادعا می‌کند قیمت پیکسل 7a احتمالا ۴۹۹ دلار خواهد بود. این به معنای آن است که این گوشی میان‌رده ۵۰ دلار گران‌تر از پیکسل 6a به دست مشتریان خواهد رسید. این قیمت هرچند کمی بالاست، اما ظاهرا گوگل ارتقا‌های سخت‌افزاری خوبی برای آن در نظر گرفته است که قیمت مذکور را توجیه خواهد کرد.

مشخصات و قیمت پیکسل 7a

برای مثال، در بخش دوربین به جای دوربین ۱۲ مگاپیکسلی پیکسل 6a از یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و به جای دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی مدل قبل از یک دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی استفاده خواهد شد. طبق گزارش 9to5Google، پیکسل 7a همچنین از یک نمایشگر ۹۰ هرتزی و تراشه تنسور ۲ که در گوشی‌های پیکسل 7 و 7 پرو استفاده شده بود بهره خواهد برد. در ضمن، فناوری شارژ بی‌سیم نیز برای آن در نظر گرفته خواهد شد که در مجموع بهبودهای خوبی نسبت به پیکسل 6a محسوب می‌شوند.

براساس گزارش 9to5Google، امکان سفارش این گوشی از تاریخ ۲۰ اردیبهشت فراهم خواهد شد که روز برگزاری رویداد I/O 2023 گوگل است. عرضه این گوشی میان‌رده نیز از ۲۱ اردیبهشت آغاز خواهد شد. اخیرا رندرهای پیکسل 7a فاش شده بود که طراحی آن را به‌خوبی به ما نشان می‌داد.

وب‌سایت 9to5Google اطلاعاتی نیز درباره تبلت پیکسل گوگل فاش کرده است. این تبلت ۸ گیگابایت رم خواهد داشت و در دو گزینه حافظه داخلی ارائه خواهد شد. ظاهرا در جعبه این تبلت آداپتور شارژ USB-C وجود ندارد، اما امکان شارژ آن با یک شارژر داک بی‌سیم اختصاصی وجود دارد. گوگل وعده داده بود که این تبلت در سال ۲۰۲۳ معرفی خواهد شد و 9to5Google گفته است که فروش آن از خردادماه آغاز خواهد گردید.

منبع©

Source©

دسته بندی سرگرمی:

گوگل استارتاپ ساخت آواتار Alter را خریداری کرد
لیست بهترین و ارزان ترین گوشی های گیمینگ
دسته بندی تکنولوژی:
صندلی پوشیدنی برای نشستن در هر زاویه ای
رشد ۱۱ درصدی درآمد کمپانی مایکروسافت
قابلیت قفل به حالت Incognito گوگل کروم اضافه شد
دسته بندی آموزشی:
افزایش سرعت ویندوز با ۴ ترفند
نحوه اسکن سریع متن در آیفون و آیپد
دسته بندی دیجیتال مارکتینگ:
آموزش استفاده از Add Yours در استوری اینستاگرام
نحوه پخش زنده (لایو استریم) در اینستاگرام در نسخه دسکتاپ
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.