گوگل اندروید ۱۳

گوگل قصد دارد اندروید 13 را برای ویندوز 11 عرضه کند. این کار قرار است در قالب پروژه زیرسیستم ویندوز برای اندروید (WSA) انجام شود. به این ترتیب شما قادر به نصب و اجرای اپلیکیشن‌های اندرویدی جدید روی ویندوز ۱۱ خواهید بود.

گوگل اندروید ۱۳ را به ویندوز ۱۱ می‌آورد

یکی از مهمترین قابلیت‌های ویندوز ۱۱ توانایی آن در اجرای اپلیکیشن‌های اندرویدی است. این قابلیت هرچند به‌خاطر وابستگی آن اپ استور آمازون دارای محدودیت‌هایی است، اما قرار است ارتقاهای خوبی در آن صورت بگیرد.

مایکروسافت در صفحه GitHub مربوط به زیرسیستم ویندوز برای اندروید، برخی از این ارتقاها را ذکر کرده است. این شرکت می‌گوید به‌دنبال یکپارچه سازی ویندوز 11 با اندروید 13 است و همچنین می‌خواهد قابلیت انتقال فایل بین این دو ‌سیستم‌عامل را فراهم کند‌. مایکروسافت تابستان امسال اندروید 12L را با ویندوز 11 ادغام کرده بود و حالا می‌خواهد این کار را در مورد اندروید 13 نیز انجام دهد‌

سایر قابلیت‌ها شامل حالات تصویر در تصویر، میانبرها و دسترسی به شبکه محلی به‌طور پیش‌فرض می‌شود. هنوز مشخص نیست که اندروید ۱۳چه زمانی درویندوز ۱۱ قابل دسترس خواهد بود، اما این آپدیت بهبودها پرایوسی فراوانی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد و شما به تم‌های مختلف متریال یو و زبان‌های مختلفی برای اپلیکیشن‌های خود دسترسی خواهید داشت.

انتظار می‌رود مایکروسافت این یکپارچه‌سازی را در سال ۲۰۲۳ ارائه کند و ما فعلا منتظریم که نسخه 12L آن برای گوشی سرفیس دوئو ۲ عرضه شود.

منبع
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.