آپدیت اندروید 13 گلکسی F23 سامسونگ منتشر شد

سامسونگ امروز آپدیت اندروید 13 را به‌همراه رابط کاربری One UI 5 برای گوشی گلکسی F23 منتشر کرد.

این شرکت کره‌ای از ماه گذشته شروع به عرضه آپدیت مذکور برای گوشی‌های خود کرده و تاکنون گوشی‌هایی مثل گلکسی A53، گلکسی A73 و گلکسی A33 این به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اند. هفته پیش هم گوشی F22 این آپدیت را دریافت کرد و حالا نوبت به گلکسی F23 رسیده است.

آپدیت اندروید 13 گلکسی F23 سامسونگ منتشر شد

آپدیت جدید این‌ گوشی هم‌اکنون با شماره نسخه E236BXXU1BVL1 در حال انتشار بوده و حجم آن حدود ۲.۷ گیگابایت است. این آپدیت همچنین شامل بسته امنیتی آبان ماه (نوامبر ۲۰۲۲) نیز می‌شود. ‌

درباره رابط کاربری One UI 5.0 باید بگوییم که این نرم‌افزار دارای یک صفحه‌قفل بازطراحی‌شده است که به شما اجازه شخصی‌سازی والپیپر، شکل ظاهری ساعت و پالت رنگ‌ها را خواهد داد. همچنین قادر به اضافه کردن یک ویدیوی کوتاه روی صفحه‌قفل گوشی‌تان خواهید بود.‌ یک منوی جدید Connected devices و یک گزینه Privacy hub نیز وجود دارند که قابلیت‌های امنیتی مختلفی را در اختیار شما قرار خواهند داد. همچنین می‌توانید در این رابط کاربری برای هر کدام از مخاطبان تماس خود یک پس‌زمینه‌ متفاوت انتخاب کنید.

آپدیت اندروید 13 گلکسی F23 ابتدا برای کاربران هند عرضه شده و به‌تدریج در اختیار کاربران سایر کشورها قرار خواهد گرفت. اگر هنوز آن را دریافت نکرده‌اید می‌توانید با مراجعه به قسمت Settings > Software update به‌طور دستی آن را چک کنید.

دسته بندی سرگرمی:
گوگل استارتاپ ساخت آواتار Alter را خریداری کرد
لیست بهترین و ارزان ترین گوشی های گیمینگ
دسته بندی تکنولوژی:
صندلی پوشیدنی برای نشستن در هر زاویه ای
رشد ۱۱ درصدی درآمد کمپانی مایکروسافت
دسته بندی آموزشی:
افزایش سرعت ویندوز با ۴ ترفند
نحوه اسکن سریع متن در آیفون و آیپد
دسته بندی دیجیتال مارکتینگ:
آموزش استفاده از Add Yours در استوری اینستاگرام
نحوه پخش زنده (لایو استریم) در اینستاگرام در نسخه دسکتاپ
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.