ایرباد بی‌ سیم شیائومی بادز ۴ رونمایی شد

شیائومی در رویداد بزرگ خود که در چین برگزار کرد، علاوه بر گوشی‌های سری شیائومی ۱۳ و ساعت هوشمند شیائومی واچ‌ S2 از ایرباد بی‌سیم شیائومی بادز ۴ نیز رونمایی کرد. این ایرباد جایگزین مدل سال گذشته شیائومی بادز ۳ شده و نسخه رده‌پایین‌تر شیائومی بادز ۴ پرو محسوب می‌شود.

ایرباد بی‌ سیم شیائومی بادز ۴

ایرباد شیائومی بادز ۴ از نظر طراحی شبیه به ایرپاد اپل بوده و به نظر می‌رسد شیائومی آن را برای رقابت با اپل ارائه کرده است. این ایرباد هرچند دارای گوشی‌های سیلیکونی نیست، اما استاندارد ضد آب IPX54 پشتیبانی می‌کند که می‌تواند یک ویژگی خوب برای آن باشد. میکروفون‌هایی نیز داخل بریدگی‌های روی این ایرباد تعبیه شده‌اند و کاربران می‌توانند با ضربه زدن روی ریشه این ایرباد، عملکردهای مختلف آن را کنترل کنند‌.

در بخش صوتی، بادز ۴ مجهز به درایورهای دینامیکی مغناطیسی دوگانه گرافینی بوده و از قابلیت‌های نویز کنسلینگ فعال، صدای سه‌بعدی ۳۶۰ درجه و حالت صدای شفاف پشتیبانی می‌کند. این ایرباد همچنین دارای تائیدیه Hi-Res و استاندارد LHDC 5.0 برای ارائه صدای باکیفیت در حد CD است. همچنین از سه میکروفون داخلی با قابلیت کاهش نویز در آن استفاده شده است. قابلیت حذف صدای مزاحم باد هنگام مکالمه نیز برای آن ارائه شده است. با این حال اگر به قابلیت نویزکنسلینگ اهمیت می‌دهید، بهتر است به سراغ مدل پرو یا سایر ایرباد‌های با ایرتیپ سیلیکونی بروید.

کیس شیائومی بادز ۴ به‌ شکل بیضوی طراحی شده و از طراحی دوگانه بهره می‌برد به‌طوری‌که قسمت بالای آن از جنس شیشه شفاف و قسمت پایین آن از جنس پلاستیک است. انرژی این ایرباد را یک باتری ۴۸۰ میلی‌آمپرساعتی و دو باتری کوچک ۳۰ میلی‌آمپری در داخل هر گوشی آن تامین ‌می‌کند که با یکبار شارژ قادر خواهد بود تا ۶ ساعت پخش موزیک و تا ۳۰ ساعت بدون پخش موزیک دوام بیاورد.

شیائومی بادز ۴ در رنگ‌های خاکستری، سفید و سبز ارائه شده و به قیمت ۱۰۰ دلار فروخته خواهد شد. این ایرباد از امروز در چین قابل خرید است.

دسته بندی سرگرمی:
گوگل استارتاپ ساخت آواتار Alter را خریداری کرد
لیست بهترین و ارزان ترین گوشی های گیمینگ
دسته بندی تکنولوژی:
صندلی پوشیدنی برای نشستن در هر زاویه ای
رشد ۱۱ درصدی درآمد کمپانی مایکروسافت
دسته بندی آموزشی:
افزایش سرعت ویندوز با ۴ ترفند
نحوه اسکن سریع متن در آیفون و آیپد
دسته بندی دیجیتال مارکتینگ:
آموزش استفاده از Add Yours در استوری اینستاگرام
نحوه پخش زنده (لایو استریم) در اینستاگرام در نسخه دسکتاپ
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.