اسپیکر هوشمند شیائومی Sound Pro هارمن رونمایی شد

شیائومی از جدیدترین اسپیکر هوشمند خود به نام Sound Pro در کنار سری شیائومی ۱۳ رونمایی کرد. این اسپیکر در واقع نسخه پرو مدل Sound است که‌ قبلا معرفی شده بود. اسپیکر جدید دارای قابلیت‌های پیشرفته‌ای است و از رابط کاربری MIUI 14 پشنیبانی می‌کند.

اسپیکر هوشمند شیائومی Sound Pro هارمن

شیائومی همیشه علاقمند به معرفی لوازم خانگی هوشمند بوده است و حالا یک اسپیکر بسیار قدرتمند ارائه کرده که هر خریداری را مجذوب خود خواهد کرد. اسپیکر Sound Pro  از نظر ظاهری شبیه به مدل قبلی خود است، اما به‌لطف یک لامپ LED جدید، کمی بلدتر از آن است. این لامپ دارای دو قابلیت ویژه است. از یک طرف می‌تواند خود را با آهنگ پخش شده از اسپیکر همانگ کند و نورهای جالبی به نمایش بگذارد و از طرف دیگر می‌تواند با بهره‌گیری از سنسوری که در داخل آن به کاررفته، محیط اطراف کاربر را هنگام حرکت کردن او در اتاق روشن کند.

شیائومی ادعا کرده که کیفیت صوتی اسپیکر جدیدش، به‌لطف درایورهای جدیدی که در داخل آن استفاده شده‌، در حد عالی است‌. این اسپیکر مجهز به یک ساب‌ووفر جدید، یک پخش‌کننده صوتی پسیو و یک واحد اسپیکر اصلی است که در کل قادر به تولید یک صدای باس شوکه‌کننده با قدرت ۴۰ وات تولید هستند.

اسپیکر Sound Pro  دارای طراحی استوانه‌ای است و می‌تواند صدا را در همه‌‌ جهات پخش کند. این اسپیکر توسط برند هارمن (Harman) تنظیم صوتی شده که کیفیت صدای آن را بهبود بخشیده است. شیائومی ساوند پرو همچنین با رابط کاربری MIUI 14 سازگار است و از نرم‌افزارهای دیگری مثل Apple AirPlay 2 نیر پشتیبانی می‌کند.

شیائومی اسپیکر جدید خود را به قیمت ۱۴۴ دلار عرضه کرده است و مشتریان می‌توانند از امروز آن را در چین خریداری کنند.

دسته بندی سرگرمی:
گوگل استارتاپ ساخت آواتار Alter را خریداری کرد
لیست بهترین و ارزان ترین گوشی های گیمینگ
دسته بندی تکنولوژی:
صندلی پوشیدنی برای نشستن در هر زاویه ای
رشد ۱۱ درصدی درآمد کمپانی مایکروسافت
دسته بندی آموزشی:
افزایش سرعت ویندوز با ۴ ترفند
نحوه اسکن سریع متن در آیفون و آیپد
دسته بندی دیجیتال مارکتینگ:
آموزش استفاده از Add Yours در استوری اینستاگرام
نحوه پخش زنده (لایو استریم) در اینستاگرام در نسخه دسکتاپ
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.