تبلت لنوو Tab 8 نسل 4 رونمایی شد

لنوو از تبلت Tab 8 نسل 4 رونمایی کرد. این تبلت جایگزین Tab 8 نسل 3 شده که سال گذشته معرفی شد. نسل چهار این مدل از همان طراحی جمع‌وجور و باریک بهره می‌برد و مشخصات آن به صورت زیر است.

تبلت لنوو Tab 8 نسل 4

این تبلت مجهز به یک نمایشگر ۸ اینچی IPS LCD با وضوح اچ‌دی (۱۲۸۰x ۸۰۰ پیکسل) بوده که دارای قابلیت محافظت از چشم در برابر نور آبی و خستگی مفرط است. این تبلت در بخش صوتی از اسپیکرهای دوگانه و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری بهره می‌برد.

کار پردازش Tab 8 نسل 4 را تراشه هلیو A22 مدیاتک در کنار ۳ گیگابایت رم LPDDR4x و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی برعهده دارد و امکان افزایش حافظه با استفاده از کارت microSD نیز وجود دارد.

این تبلت در بخش نرم‌افزار نسخه خام سیستم‌عامل اندروید ۱۲ را اجرا می‌کند و قرار است تا سه سال آپدیت‌های امنیتی را دریافت کند. همچنین یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در پنل پشتی آن و یک دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی در جلوی آن وجود دارد. شما می‌توانید قفل این تبلت را با استفاده از فناوری تشخیص چهره باز کنید.

انرژی Tab 8 نسل ۴ را یک باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌کند که به‌گفته‌ی لنوو با یکبار شارژ تا ۱۶ ساعت دوام می‌آورد. این دستگاه دارای شیار سیم‌کارت است و از اتصال LTE، وای‌فای 802.11ac، بلوتوث 5.0 و GPS پشتیبانی می‌کند و یک درگاه USB-C نیز روی آن وجود دارد. ابعاد این تبلت  ۱۹۷.۷ در ۱۱۹.۸۲ در ۸.۹۵ میلی‌متر و وزن آن ۳۲۰ گرم اعلام شده است.

قیمت Lenovo Tab 8 و زمان عرضه

این تبلت در دو نسخه Wi-Fi و LTE عرضه شده است که قیمت اولی ۱۷۳ دلار و قیمت دومی ۱۹۵ دلار تعیین شده است. این تبلت در دو رنگ آبی و خاکستری ارائه شده و به‌زودی در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

دسته بندی سرگرمی:
گوگل استارتاپ ساخت آواتار Alter را خریداری کرد
لیست بهترین و ارزان ترین گوشی های گیمینگ
دسته بندی تکنولوژی:
صندلی پوشیدنی برای نشستن در هر زاویه ای
رشد ۱۱ درصدی درآمد کمپانی مایکروسافت
دسته بندی آموزشی:
افزایش سرعت ویندوز با ۴ ترفند
نحوه اسکن سریع متن در آیفون و آیپد
دسته بندی دیجیتال مارکتینگ:
آموزش استفاده از Add Yours در استوری اینستاگرام
نحوه پخش زنده (لایو استریم) در اینستاگرام در نسخه دسکتاپ
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.