زمان عرضه احتمالی گوگل پیکسل نوت پد

زمان عرضه احتمالی گوگل پیکسل نوت پد مشخص شد.گوگل روز گذشته از گوشی‌های سری پیکسل ۷ و ساعت هوشمند پیکسل واچ رونمایی کرد. حالا خیلی‌ها می‌خواهند بدانند که اولین گوشی تاشو این شرکت که احتمالاً پیکسل نوت پد نام دارد، چه زمانی معرفی خواهد شد.

زمان عرضه احتمالی گوگل پیکسل نوت پد

گوگل متاسفانه در مراسم دیروز صحبتی از پیکسل نوت پد نکرد، اما امروز یک تحلیلگرمطرح به نام راس یانگ اطلاعاتی درباره آن منتشر کرده است. به ادعای راس یانگ، پیکسل نوت پد در سه ماهه اول ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد. این تحلیلگر متاسفانه اطلاعاتی درباره مشخصات این گوشی تاشو منتشر نکرده است.

با این حال، به نظر می‌رسد که نوت پد از نظر ظاهری شبیه به گوشی اوپو فایند N خواهد بود. بنابراین، این گوشی احتمالا سایز کوچکی خواهد داشت و ممکن است از یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با سنسور IMX787 سونی در کنار یک دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی با سنسور IMX386 سونی و و یک دوربین تله‌فوتو ۱۰.۸ مگاپیکسلی با سنسور S5K3J1 سامسونگ بهره ببرد. دوربین سلفی این گوشی نیز احتمالا ۸ مگاپیکسلی (با سنسور IMX355 سونی) خواهد بود.

همچنین گفته می‌شود پیکسل نوت پد گوگل مجهز به تراشه تنسور ۲ خواهد بود و ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. این گوشی همچنین سیستم‌عامل اندروید 13L را روی خود جرا خواهد کرد. انتظار می‌رود قیمت این گوشی کمتر از گوشی‌های تاشو سامسونگ باشد.

منبع
دسته بندی سرگرمی:
گوگل استارتاپ ساخت آواتار Alter را خریداری کرد
لیست بهترین و ارزان ترین گوشی های گیمینگ
دسته بندی تکنولوژی:
صندلی پوشیدنی برای نشستن در هر زاویه ای
رشد ۱۱ درصدی درآمد کمپانی مایکروسافت
دسته بندی آموزشی:
افزایش سرعت ویندوز با ۴ ترفند
نحوه اسکن سریع متن در آیفون و آیپد
دسته بندی دیجیتال مارکتینگ:
آموزش استفاده از Add Yours در استوری اینستاگرام
نحوه پخش زنده (لایو استریم) در اینستاگرام در نسخه دسکتاپ
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.