تبلت هواوی میت پد C5e

هواوی از جدیدترین تبلت خود به نام میت پد C5e رونمایی کرد. این تبلت برای کسب‌وکارهایی که به دنبال یک گزینه میان‌رده هستند معرفی شده است. در ادامه با ما همراه باشید تا با مشخصات این دستگاه بیشتر آشنا شویم.

مشخصات تبلت هواوی میت پد C5e

این تبلت از نظر سخت‌افزاری شبیه به مدل میت پد SE است و از یک نمایشگر ۱۰.۱ اینچی با وضوح ۱۹۲۰x۱۲۰۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۶:۱۰ بهره می‌برد. این تبلت مثل مدل SE دارای ضخامت ۷.۸ میلی‌متر و وزن ۴۵۰ گرم است.‌

میت پد C5e مجهز به تراشه ۱۴ نانومتری کایرین 710A بوده و از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. امکان افزایش حافظه با استفاده از کارت microSD نیز وجود دارد. انرژی این تبلت را یک باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی بر عهده دارد که سرعت ۱۰ وات از طریق پورت USB-C شارژ خواهد شد. در پنل پشت C5e یک دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی و در جلوی آن یک دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی وجود دارد.

هواوی در بخش نرم‌افزار بین تبلت‌های میت پد C5e و SE تمایز گذاشته و قابلیت بیشتری را برای مدل C5e ارایه کرده است. در این مدل، شما قادر به محدود کردن سازگاری اپلیکیشن‌ها، جایگزینی انیمیشن بوت پیش‌فرض و باز نگه داشتن برخی از اپلیکیشن‌ها در پس‌زمینه خواهید بود. بعلاوه، شما به‌عنوان Administrations خواهید توانست دوربین، وای‌فای، USB و همچنین استفاده از مرورگر وب را غیرفعال کنید.

قیمت این تبلت هنوز اعلام‌ نشده، اما احتمالا به همان قیمت ۲۵۰ یورو میت پد SE فروخته خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت رسمی هواوی مراجعه کنید.

منبع
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.