مشخصات فنی موتو ریزر 2022 موتورولا

رونمایی از گوشی‌های موتو ریزر 2022، X30 پرو و S30 پرو موتورولا تا پنجشنبه این هفته به تعویق افتاده بود، اما این شرکت اکنون مشخصات دقیقی را از تاشوی جدید و گوشی X30 پرو خود فاش کرده است. در اینجا پیش‌نمایشی از آنچه موتورولا در 11 آگوست (20 مرداد) رونمایی خواهد کرد را مشاهده می‌کنید.

مشخصات فنی موتو ریزر 2022 موتورولا

از نظر طراحی، موتورولا در موتو ریزر 2022، چانه نمادین این شرکت را به نفع نمایشگر بزرگتر آن کنار گذاشته است. نمایشگر داخلی این تاشوی موردانتظار نیز، یک پنل 6.7 اینچی 10 بیتی با پشتیبانی از قابلیت +HDR10، کاهش نور به‌روش DC و نرخ نوسازی 144 هرتزی است که بالاترین نرخ نوسازی در یک تاشو تاکنون است.

مشخصات فنی موتو ریزر 2022 موتورولا

این شرکت همچنین یک طراحی تاشو بدون شکاف را ابداع کرده است که چین و چروک نمایشگر را به حداقل مقدار ممکن می‌رساند. این لولا می‌تواند گوشی را در حالت نیمه باز نگه دارد، بنابراین با کمک آن می‌توان در چندین حالت مختلف از گوشی استفاده کرد. برای مثال می‌توانید در نیمه بالایی یک ویدیو را تماشا کنید و همزمان در نیمه پایینی دستگاه، در حال چت کردن باشید. این لولا همچنین حالت “سه پایه” که دوربین‌ها را در یک زاویه خاص نگه می‌دارد ارائه می‌کند. این حالت به شما امکان می‌دهد که بدون نیاز به حمل سخت‌افزار اضافی، ویدیوها یا سلفی‌های طولانی‌مدت بگیرید.
مشخصات فنی موتو ریزر 2022 موتورولا
در بخش دوربین‌ها، این گوشی دارای یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با قابلیت لرزشگیر اپتیکال (OIS) است. این ماژول، یک سنسور 1/1.55 ​​اینچی با پیکسل‌های 1.0 میکرومتری (2.0 میکرومتر با ترکیب پیکسلی 4 در 1) است. در کنار دوربین اصلی، یک سنسور 13 مگاپیکسلی فوق عریض (121 درجه‌ای) قرار گرفته که دارای قابلیت فوکوس خودکار است و به آن این امکان را می‌دهد که تصاویر ماکرو را نیز در 2.8 سانتی‌متری (حدود 1 اینچی) ثبت کند. موتورولا برای دوربین سلفی در نمایشگر اصلی نیز، از یک سنسور 32 مگاپیکسلی استفاده کرده است. برخلاف دو نسل قبلی، موتو ریزر ۲۰۲۲، با پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸ پلاس ۱ خود، در قامت یک پرچمدار تمام‌عیار ظاهر شده است. این گوشی با سه پیکربندی ۸ گیگابایت رم/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۸ گیگابایت رم/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت رم/۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی در دسترس خواهد بود.
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.