همکاری اپل، گوگل و موزیلا برای ساخت بنچمارک

به نظر می‌رسد اپل، گوگل و موزیلا قصد دارند با همکاری همدیگر یک بنچمارک مرورگر به نام Speedometer 3 ایجاد کنند‌. این سه شرکت که صاحب مرورگرهای سافاری، کروم و فایرفاکس هستند معتقدند که همکاری آن‌ها می‌تواند منجر به بهبود تجربه کاربران در فضای وب شود. ‌

همکاری اپل، گوگل و موزیلا برای ساخت بنچمارک

موزیلا با انتشار توییتی نوشته ارائه این بنچمارک توسط چندین شرکت صاحب مرورگر باعث خواهد شد تا آن‌ها درک بهتری از اولویت‌های فضای وب داشته داشته باشند‌. به گفته این شرکت، لازم است که مرورگرها بتوانند خود را با توسعه‌دهندگان وب و استاندارهایی که در این زمینه وجود دارد هماهنگ کنند.

اپل نیز می‌گوید بنچمارک مرورگر Speedometer 3 کمک خواهد کرد تا شرکت‌ها بتوانند با همکاری یکدیگر عملکرد مرورگرهایشان را برای کاربران بهبود ببخشند‌. این بنچمارک همچنین به توسعه‌دهندگان کمک خواهد کرد تا بفهمند اپلیکیشن‌های آن‌ها تا چه اندازه با جدیدترین فناوری‌های بکار رفته در وب‌سایت‌‌ها سازگار است.

گفتنی است بنچمارک Speedometer 3 به مقایسه‌هایی که بین موتور WebKit سافاری و Blink کروم و SpiderMonkey موزیلا انجام می‌شد پایان خواهد داد و در نتیجه به جای رقابت این موتورها شاهد هم‌افزایی آن‌ها خواهیم بود. گوگل نیز با انتشار توییتی گفته قرار است در بنچمارک جدید قوانینی وضع شود که مانع از بهره‌برداری شرکت‌ها از نتایج این بنچمارک به سود خودشان خواهد شد. ضمناً برای ایجاد هر تغییری حداقل باید دو تا از شرکت‌های حاضر در این پروژه با آن موافقت کنند.

بنچمارک مرورگر Speedometer 3 هنوز در مراحل ابتدایی خود قرار دارد و گوگل توصیه کرده که فعلا از نسخه قبلی Speedometer 2.1 استفاده شود. با این حال، قرار است در ماه‌های آینده شاهد اضافه شدن قابلیت‌های زیادی از جمله فریمورک جاوا اسکریپ به آن باشیم و باید ببینیم که خروجی نهایی همکاری اپل، گوگل و موزیلا چه خواهد بود.

دسته بندی سرگرمی:
گوگل استارتاپ ساخت آواتار Alter را خریداری کرد
لیست بهترین و ارزان ترین گوشی های گیمینگ
دسته بندی تکنولوژی:
صندلی پوشیدنی برای نشستن در هر زاویه ای
رشد ۱۱ درصدی درآمد کمپانی مایکروسافت
دسته بندی آموزشی:
افزایش سرعت ویندوز با ۴ ترفند
نحوه اسکن سریع متن در آیفون و آیپد
دسته بندی دیجیتال مارکتینگ:
آموزش استفاده از Add Yours در استوری اینستاگرام
نحوه پخش زنده (لایو استریم) در اینستاگرام در نسخه دسکتاپ
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.