ویوو X90 و X90 PRO با تراشه دایمنسیتی معرفی شدند

ویوو از جدیدترین گوشی‌های پرچم‌دار خود به نام‌های ویوو X90 و X90 پرو رونمایی کرد. این گوشی‌ها مجهز به تراشه پرچم‌دار دایمنسیتی ۹۲۰۰ هستند و دوربین‌های فوق‌العاده و سرعت شارژ عالی دارند‌. در ادامه با ما همراه باشید تا با مشخصات این مدل‌ها بیشتر آشنا شویم.

مشخصات ویوو X90 و X90 پرو

در بخش نمایشگر، هر دو گوشی از یک پنل ۶.۷۸ اینچی AMOLED با وضوح +QHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برند و از عمق رنگ ۱۰ بیت و حداکثر روشنایی ۱۳۰۰ نیت پشتیبانی می‌کنند. ‌

در بخش دوربین، مدل X90 مجهز به یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور IMX866 سونی و لنز f/1.75 با قابلیت لرزشگیر اپتیکال است. در کنار آن یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی با سنسور IMX663 سونی و یک دوربین تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با همان سنسور IMX663 و بزرگنمایی ۲ برابر وجود دارد.

قیمت ویوو X90 و X90 پرو

در مقابل، مدل پرو برای دوربین اصلی خود از سنسور ۱ اینچی IMX989 سونی با لنز f/1.75 استفاده کرده است. در کنار آن یک دوربین فوق‌عریض ۴۸ مگاپیکسلی با سنسور IMX598 سونی، یک دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور IMX758 سونی (فاصله کانونی ۵۰ میلیمتر) و یک دوربین پریسکوپی ۶۴ مگاپیکسلی (فاصله کانونی ۹۰ میلی‌متر) با زوم اپتیکال ۳.۵ برابر و زوم دیجیتال ۱۰۰ برابر وجود دارد. همچنین هر دو‌گوشی جدید ویوو از تراشه V2 ISP برای پردازش بهتر تصاویر در نورهای کم استفاده می‌کنند.

ویوو X90 مجهز به یک باتری ۴۸۱۰ میلی‌آمپر ساعتی و X90 پرو مجهز به یک باتری ۴۸۷۰ میلی‌آمپر ساعتی است که هر دو از شارژ سریع ۱۲۰ وات پشتیبانی می‌کنند. البته مدل پرو از شارژ بی‌سیم ۵۰ وات نیز پشتیبانی می‌کند. در بخش نرم‌افزار نیز شاهد اجرای رابط کاربری OriginOS 3 روی هر دو‌ گوشی هستیم.

قیمت ویوو X90 و X90 پرو

مدل X90 در رنگ‌های مشکی، آبی و قرمز ارائه شده است و به قیمت ۵۱۸ دلار برای ترکیب حافظه ۸/۱۲۸ گیگابایت و قیمت ۷۰۰ دلار برای ترکیب حافظه ۱۲/۵۱۲ گیگابایت فروخته خواهد شد.

درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.