گوشی‌ های ویوو S16 و S16 پرو رسماً معرفی شدند

امروز گوشی‌های سری ویوو S16 در سه مدل مختلف معرفی شدند. در ادامه با ما همراه باشید تا با مشخصات این مدل‌ها بیشتر آشنا شویم.

گوشی‌ های ویوو S16 و S16 پرو رسماً معرفی شدند

سری جدید ویوو در سه مدل S16 استاندارد، S16 پرو و S16e رونمایی شده است. مدل استاندارد و پرو از یک نمایشگر ۶.۷۸ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برند، در حالی‌که نمایشگر مدل اقتصادی S16e یک پنل ۶.۶۲ اینچی AMOLED با نرخ ۱۲۰ هرتز است‌. همچنین دوربین سلفی دو مدل اول یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی قدرتمند با قابلیت فوکوس خودکار و فلاش LED دوگانه است، اما دوربین سلفی مدل سوم ۱۶ مگاپیکسلی است.

در بخش دوربین‌های پشتی نیز تفاوت‌هایی بین سه مدل وجود دارد. مدل S16 پرو از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور IMX766V و لرزشگیر اپتیکال، یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کتد. در مقابل، مدل S16 از یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی (مثل مدل S15) با قابلیت فوکوس خودکار و لرزشگیر اپتیکال در کنار یک دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. اما مدل S16e از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لنز f/1.8 و دو دوربین ماکرو و عمفی ۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.