آنر مجیک 5 آلتیمیت در چین رونمایی شد

گوشی آنر مجیک 5 آلتیمیت امروز در چین معرفی شد. این گوشی عضو جدید خانواده آنر مجیک 5 محسوب می‌شود و از یک پوشش چرمی در پنل پشت خود بهره می‌برد.

مشخصات آنر مجیک 5 آلتیمیت

این گوشی در رنگ‌های مشکی و نارنجی ارایه شده و هر دوی آن‌ها با پوشش چرم مصنوعی و یک کیس چرمی Montblanc Bespoke در خرده‌فروشی‌ها عرضه خواهند شد. این مدل همچنین برخلاف سایر مدل‌های سری مجیک 5 یک هدفون USB-C در جعبه خود دارد.

به‌غیر از این موارد، آنر مجیک 5 آلتیمیت در واقع نسخه ۱۶/۵۱۲ گیگابایتی مجیک 5 پرو است و سایر مشخصات آن‌ها مشابه هم هستند. این گوشی از یک نمایشگر ۶.۸۱ اینچی LTPO OLED با وضوح‌ ۱۳۱۲ در ۲۸۴۸ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد و مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۲، ۱۶ گیگابایت رم و یک باتری ۵۴۵۰ میلی‌آمپرساعتی با توان شارژ ۶۶ وات است.

آنر همچنین به دور از تحریم‌های هواوی از تراشه اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۲ استفاده کرده است. این گوشی همچنین به ۱۲ گیگابایت حافظه رم LPDDR5X و ۵۱۲ گیگابایت حافظه UFS 4.0 مجهز شده و با اندروید ۱۳ و رابط کاربری Magic UI 7.1 عرضه می‌شود اما مشخص نیست تا چند سال آپدیت‌های اندرویدی را دریافت خواهد کرد.

مجیک ۵ آلتیمیت یک دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق‌سنج در بالای نمایشگر خود دارد و دوربین‌های پشت آن شامل یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی ۱/۱.۱۲ اینچی با لنز f/1.6 و فاصله کانونی ۲۳میلی‌متری، یک دوربین زوم پریسکوپی ۳.۵ برابر با فاصله کانونی ۹۰ میلیمتر و یک دوربین فوق‌عریض۱۳ میلیمتری با فوکوس خودکار و قابلیت‌ عکاسی ماکرو می‌شوند.

قیمت و زمان عرضه

شما می‌توانید مجیک 5 آلتیمیت را به قیمت ۶۹۹۹ یوان (۹۰۸ یورو) در چین خریداری کنید. عرضه این گوشی از ۲۹ اسفند شروع خواهد شد. آنر هنوز درباره عرضه جهانی این گوشی اطلاعاتی منتشر نکرده است.

منبع©

Source©

دسته بندی سرگرمی:

گوگل استارتاپ ساخت آواتار Alter را خریداری کرد
لیست بهترین و ارزان ترین گوشی های گیمینگ
دسته بندی تکنولوژی:
صندلی پوشیدنی برای نشستن در هر زاویه ای
رشد ۱۱ درصدی درآمد کمپانی مایکروسافت
قابلیت قفل به حالت Incognito گوگل کروم اضافه شد
دسته بندی آموزشی:
افزایش سرعت ویندوز با ۴ ترفند
نحوه اسکن سریع متن در آیفون و آیپد
دسته بندی دیجیتال مارکتینگ:
آموزش استفاده از Add Yours در استوری اینستاگرام
نحوه پخش زنده (لایو استریم) در اینستاگرام در نسخه دسکتاپ
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.