آپدیت جدید ویندوز 11 معرفی شد

مایکروسافت آپدیت جدید ویندوز 11 را با قابلیت‌های خوبی مثل بینگ مجهز به هوش مصنوعی، زبانه‌ها در نوت‌پد و فیلم‌برداری از صفحه منتشر کرد.

آپدیت جدید ویندوز 11 معرفی شد

این آپدیت حاوی چندین قابلیت جدید می‌شود که مهمترین آن‌ها قابلیت هوش مصنوعی بینگ است که با تسک‌بار ویندوز  یکپارچه خواهد شد. کاربران می‌توانند با کلیک روی گزینه جستجو روی تسک‌بار (نوار وظیفه) شروع به چت کردن با بینگ بکنند. بینگ به کاربران در کارهای مختلفی مثل جستجوی وب، پیدا کردن مسیرها، رزرو پروازها و تولید محتوا کمک کند. کاربران همچنین می‌توانند از بیگ درباره ویندوز 11 و سایر موضوعات بپرسند‌. بینگ جدید بر پایه مدل زبانی GPT-4 شرکت OpenAI توسعه یافته است و از فناوری یادگیری ماشین بهره می‌برد.

قابلیت دیگری که در آپدیت جدید ویندوز 11 ارایه شده اضافه شدن تب به نوت‌پد است. نوت‌پد یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین برنامه‌های ویندوز است، اما فاقد قابلیت‌های مدرن مثل زبانه و حالت تاریک است. حالا در آپدیت جدید، برخی از این قابلیت‌ها را دریافت کرده است. کاربران اکنون می‌توانند فایل‌های مختلفی را در تب‌ها (زبانه‌های) متعدد باز کنند و بین آن‌ها سوئیچ نمایند. از طرف دیگر امکان انتخاب بین حالت تاریک و روشن وجود دارد.

به‌روزرسانی جدید ویندوز 11 همچنین یک قابلیت جدید ضبط نمایشگر برای برنامه Snipping Tool ارایه کرده است. همان‌طور که می‌دانید این برنامه امکان اسکرین‌شات گرفتن از هر ناحیه نمایشگر را می‌دهد و حالا با قابلیت جدید آن می‌توانید از نمایشگر خود فیلم بگیرید.  این قابلیت برای ارائه مطالب آموزشی از طریق آنلاین بسیار مفید خواهد بود.

سایر قابلیت‌های آپدیت جدید شامل موارد زیر می‌شوند:

  • یک قابلیت جدید مدیریت انرژی که می‌تواند به شما در کاهش مصرف انرژی دستگاه کمک کند‌.
  • توصیه‌های انرژی جدید در بخش تنظیمات سیستمی برای آسان‌تر کردن کنترل تاثیر محیطی نمایش داده خواهند شد.
  • یک زبان طراحی جدید برای اپلیکیشن‌های ویندوز 11 که باعث زیبایی و مدرن شدن آن‌ها خواهد شد.
  • قابلیت‌های دسترسی‌پذیری جدید مانند پشتیبانی نمایشگر از زبان بریل و کنترل صوتی در اپلیکیشن‌های اصلی.
  • کنترل‌های لمسی جدید برای دستگاه‌های لمسی مثل تبلت‌ها و ۲در۱ها.
  • قابلیت Phone Link برای آیفون‌ها که به کاربران اجازه خواهد داد تا نوتیفیکیشن‌های آیفون خود را روی Action Center  ویندوز مشاهده کنند.

انتطار می‌رود آپدیت جدید ویندوز 11 برای همه دستگاه‌های واجدشرایط از ماه جاری عرضه شود. کاربرانی که می‌خواهند هوش مصنوعی بینگ را تجربه کنند می‌توانند برای لیست انتظار آن در پیش‌نمایش بینگ ثبت‌نام کنند.

اگر شما عضو پیش‌نمایش بینگ هستید فقط کافی است که جدیدترین نسخه ویندوز 11 را نصب کنید. برای این کار می‌توانید به مسیر Settings > Windows Update رفته و گزینه آپدیت را انتخاب کنید.

منبع©

Source©

دسته بندی سرگرمی:

گوگل استارتاپ ساخت آواتار Alter را خریداری کرد
لیست بهترین و ارزان ترین گوشی های گیمینگ
دسته بندی تکنولوژی:
صندلی پوشیدنی برای نشستن در هر زاویه ای
رشد ۱۱ درصدی درآمد کمپانی مایکروسافت
قابلیت قفل به حالت Incognito گوگل کروم اضافه شد
دسته بندی آموزشی:
افزایش سرعت ویندوز با ۴ ترفند
نحوه اسکن سریع متن در آیفون و آیپد
دسته بندی دیجیتال مارکتینگ:
آموزش استفاده از Add Yours در استوری اینستاگرام
نحوه پخش زنده (لایو استریم) در اینستاگرام در نسخه دسکتاپ
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.