اولین نمایشگر E-Ink خمیده دنیا با اتصال بی‌ سیم

شرکت چینی Dasung اولین نمایشگر خمیده E-Ink دنیا را با نام Paperlike U معرفی کرد. این نمایشگر دارای وضوح فول اچ‌دی 3K و نسبت تصویر ۱۶:۹ بوده و گزینه بسیار مناسبی برای استفاد روی کامپیوترهاست.

اولین نمایشگر E-Ink خمیده دنیا با اتصال بی‌ سیم

نمایشگر Paperlike U با انحنای 4000R طوری طراحی شده تا بهترین حالت را برای چشمان کاربر ایجاد کند و یک تجربه غنی به او دست بدهد‌. بدنه این دستگاه تماماً از جنس آلومینیوم بوده و وزن آن فقط ۳.۳ کیلوگرم است که آن را سبک‌تر از اکثر مانیتورهای گیمینگ می‌کند‌. ضخامت این نمایشگر ۸ میلی‌متر است و پنل پشت آن از یک صفحه فلزی با استفاده از پروسه Unibody ساخته شده است که منجر به ظاهر بسیار ظریفی برای آن شده است.

نمایشگر Paperlike U از فناوری Turbo ink شرکت Dasung بهره می‌برد. این فناوری در طول یک دهه گذشته بهبودهای زیادی یافته و می‌تواند نرخ‌های نوسازی بسیار بالایی در نمایشگر E-Ink ایجاد کند‌. نمایشگر جدید Dasung برای اهداف مختلفی کاربرد خواهد داشت که شامل خواندن، وب‌گردی، ویرایش اسناد، کد نویسی، تماشای ویدیو و برگزاری کلاس‌های آنلاین می‌شوند.

نمایشگر Paperlike U علاوه بر عملکرد بالایی که دارد، از یک قابلیت فرانت‌لایت نیز بهره می‌برد که نورهای بسیار نرم و یکنواختی را پخش خواهد کرد. سه حالت فرانت‌لایت وجود دارد که شامل نور سرد، نور گرم و نور ترکیبی می‌شوند‌. دمای رنگ و روشنایی نمایشگر با توجه به سلیقه کاربر قابل‌تنظیم هستند و و در زمان‌هایی که نور محیطی کافی وجود دارد، قابلیت فرانت‌لایت می‌تواند به‌طور کامل خاموش شود تا کاربر تجربه بصری بهتری را در طول روز یا شب داشته باشد. به این ترتیب و با حذف نور، محتوای نمایشگر درست مثل کاغذ خواهد بود.

یکی از بهترین قابلیت‌های Paperlike U عملکرد بی‌سیم آن است که به نمایشگر اجازه پخش بدون تاخیر محتوا در فواصل بسیار دور را می‌دهد‌. بنابراین کاربران با استفاده از این قابلیت نیازی به کابل نخواهند داشت و به‌صورت بی‌سیم از نمایشگر استفاده خواهند کرد.

پیش‌سفارش نمایشگر E-Ink خمیده Dasung از امروز آغاز شده و به‌زودی به بازار عرضه خواهد شد.

دسته بندی سرگرمی:
گوگل استارتاپ ساخت آواتار Alter را خریداری کرد
لیست بهترین و ارزان ترین گوشی های گیمینگ
دسته بندی تکنولوژی:
صندلی پوشیدنی برای نشستن در هر زاویه ای
رشد ۱۱ درصدی درآمد کمپانی مایکروسافت
دسته بندی آموزشی:
افزایش سرعت ویندوز با ۴ ترفند
نحوه اسکن سریع متن در آیفون و آیپد
دسته بندی دیجیتال مارکتینگ:
آموزش استفاده از Add Yours در استوری اینستاگرام
نحوه پخش زنده (لایو استریم) در اینستاگرام در نسخه دسکتاپ
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.