تسلا شارژر بی‌ سیم گران قیمت خود را معرفی کرد

تسلا امروز یک شارژر بی‌ سیم با الهام از خودروی الکتریکی سایبرتراک معرفی کرد. این شارژر قیمت بسیار بالایی دارد و هم‌اکنون قابل خرید است.

تسلا شارژر بی‌ سیم گران قیمت خود را معرفی کرد

تسلا درباره این شارژر می‌گوید آن را با الهام گرفتن از طراحی زاویه‌دار و استایل متالیک خودروی سایبرتراک ساخته است. البته همانطور که می‌دانید خودروی سایبرتراک هنوز عرضه نشده است، اما قرار است کاملاً خودران باشد و بسیاری از مشتریان از همین حالا منتظر آن هستند.

این شارژر بی‌ سیم دارای توان شارژ ۱۵ وات است و می‌تواند سه گوشی هوشمند را به‌طور همزمان تغذیه کند. البته این شارژ به غیر از گوشی‌ها دستگاه‌های دیگری را نیز می‌تواند شارژ کند و حتی دستگاه‌هایی با استاندارد Qi مثل ایرپاد اپل را نیز پوشش می‌دهد. اگر به‌خاطر داشته باشید اپل چند سال پیش یک شارژر بی‌ سیم با نام ایرپاور با ایده مشابه رونمایی کرد. با این‌حال این محصول اپل به‌خاطر چالش‌های تولید، هیچ‌گاه عرضه نشد.

طراحی این شارژر به‌گونه‌ای است که می‌تواند سه دستگاه را روی سطح خود جای دهد. بدنه زاویه‌دار آن از جنس آلومینیوم با سطح رویی آلکانترا بوده و استند مغناطیسی آن از نوع جداشدنی است و می‌تواند دستگاه‌ها را به‌صورت تخت یا زاویه‌دار شارژ کند. این شارژر همچنین از فناوری FreePower محصول شرکت Aira بهره می‌برد که امکان شارژ بی‌ سیم دستگاه‌های با استاندارد Qi را فراهم می‌کند‌. شارژر ایرپاور اپل نیز قرار بود چنین قابلیتی داشته باشد.

شارژر بی‌ سیم تسلا قادر به شارژ هر دستگاهی از شرکت‌های مختلف بوده و البته قیمت بسیار بالای ۳۰۰ دلار نیز برای آن در نظر گرفته شده است. این شارژر هرچند یک مدل اقتصادی نیست اما ممکن است نظر طرفداران برند تسلا را به خود جلب کند.

دسته بندی سرگرمی:
گوگل استارتاپ ساخت آواتار Alter را خریداری کرد
لیست بهترین و ارزان ترین گوشی های گیمینگ
دسته بندی تکنولوژی:
صندلی پوشیدنی برای نشستن در هر زاویه ای
رشد ۱۱ درصدی درآمد کمپانی مایکروسافت
دسته بندی آموزشی:
افزایش سرعت ویندوز با ۴ ترفند
نحوه اسکن سریع متن در آیفون و آیپد
دسته بندی دیجیتال مارکتینگ:
آموزش استفاده از Add Yours در استوری اینستاگرام
نحوه پخش زنده (لایو استریم) در اینستاگرام در نسخه دسکتاپ
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.