ایرباد بی‌ سیم Breeze ال‌ جی برای بهبود کیفیت خواب

ال‌جی از ایرباد بی‌سیم جدید Breeze با قابلیت بهبود کیفیت خواب رونمایی کرد.

این ایرباد که با همکاری ال‌جی و شرکت SleepWave توسعه یافته، برای استفاده در زمان خواب طراحی شده است. در این دستگاه، از فناوری تشخیص سیگنال‌های مغزی برای پخش صداهایی مثل نویز سفید برای خواب راحت استفاده می‌شود. این کار باعث خواهد شد تا کاربر به‌راحتی به خواب برود و کیفیت خواب بهتری داشته باشد. این ایرفون دارای طراحی ارگونومیک است و به‌راحتی در گوش جا می‌شود. ال‌جی همچنین در آن از فناوری نانوتکنولوژی UV استفاده کرده که باعث تمیز نگه داشته شدن آن خواهد شد.

ایرباد بی‌ سیم Breeze ال‌ جی برای بهبود کیفیت خواب

ایرباد Breeze علاوه بر ایجاد صداهای داخلی که شامل صداهای مبتنی بر سیگنال‌های مغزی، لالایی‌ها و صداهای طبیعت می‌شوند، قادر به همگام‌سازی خود با ویدیوها و موزیک‌های یوتیوب نیز هست. اپلیکیشن این ایرباد با آنالیز داده‌های خواب کاربر، می‌تواند پیشنهادهایی به او بدهد که شامل بهبود روتین‌های خواب و برنامه‌ریزی مناسب خواب می‌شوند. این دستگاه همچنین می‌تواند زمان‌های خواب و بیداری کاربر و حتی وضعیت قرارگیری بدن او در حین خواب را ثبت کند.

ایرباد جدید ال‌جی، قادر است با مانیتور کردن مداوم و لحظه‌ای سیگنال‌های مغزی، فاز هیپنوسیس، فاز REM و مراحل خواب عمیق و سبک کاربر را تعیین کند تا از این طریق بتواند پیشنهادهای دقیق‌تری به کاربر درباره بهبود وضعیت خوابش بدهد.

به‌طور کلی، هدف ایرباد Breeze ال‌جی کمک به کاربر برای داشتن یک خواب راحت است تا وقتی‌که از خواب بیدار می‌شود احساس شادابی به او دست بدهد. این ایرباد نه‌تنها باعث خواب راحت‌تر خواهد شد بلکه امکان خواب سریع‌تر را نیز برای کاربر فراهم خواهد کرد. ال‌جی علاوه بر این ایرباد، دو ساندبار دالبی اتموس SC9 و SE6 را نیز در نمایشگاه CES 2023 معرفی کرده است.

درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.