گوشی اقتصادی ردمی 12C با تراشه هلیو‌ G85 معرفی شد

شیائومی از یک گوشی اقتصادی جدید به نام ردمی 12C رونمایی کرد. این گوشی توانسته مشخصات نسبتا خوبی را با قیمتی پایین ارائه کند‌. در ادامه با ما همراه باشید تا با مشخصات این مدل بیشتر آشنا شویم.

گوشی اقتصادی ردمی 12C با تراشه هلیو‌ G85

این گوشی از نظر ظاهری شباهت زیادی به ردمی A1 دارد که اوایل امسال معرفی شد. یک ماژول دوربین مربع‌دایره‌ای در پنل پشت آن وجود دارد که میزبان دو دوربین، یک فلش LED و یک حسگر اثر انگشت است.‌ پنل پشت این گوشی حالت خمیده داشته و برای ارگونومی بهتر از یک بافت جالب روی پلاستیک آن استفاده شده است. این گوشی در قسمت جلو از یک نمایشگر تخت با حاشیه‌های نازک و ناچ‌ V شکل استفاده می‌کند.

ردمی 12C مجهز به یک نمایشگر ۶.۷۱ اینچی LCD با وضوح بالا، تراشه هلیو‌ G85 مدیاتک، رم LPDDR4X و حافظه eMMC 5.1 است و ضخامت و وزن آن به‌ترتیب ۸.۷۷ میلی‌متر و‌۱۹۲ گرم است.

در بخش دوربین، دو دوربین در پنل پشتی این‌ گوشی وجود دارد که شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شود و در جلوی آن یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی وجود دارد. انرژی این گوشی را یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با توان شارژ ۱۰ وات تامین می‌کند. سایر قابلیت‌های این گوشی شامل پشتیبانی از وای‌فای، بلوتوث و‌ جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری می‌شود.

قیمت و زمان عرضه

ردمی 12Cدر سه نسخه ۴/۶۴، ۴/۱۲۸ و ۶/۱۲۸ گیگابایتی عرضه شده که به‌ترتیب به قیمت ۱۰۱، ۱۱۵ و ۱۳۰ دلار فروخته خواهند شد. این گوشی فعلا در چین عرضه شده و ممکن است برای بازارهای جهانی نیز ارائه شود.

درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.