تبلت ZTE Axon Pad 5G معرفی شد

شرکت ZTE از تبلت جدید Axon Pad 5G رونمایی کرد. این دستگاه اولین تبلت دنیا با تراشه اسنپ‌دراگون ۸ پلاس نسل ۱ بوده و مشخصات آن به صورت زیر است.

مشخصات ZTE Axon Pad 5G

این تبلت  ۶.۵ میلی‌متر ضخامت ۶۰۵ گرم وزن داشته و از یک نمایشگر ۱۲.۱ اینچی IPS LCD با وضوح 2.5K (عمق رنگ ۱۰ بیت) و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. این تبلت از لوازم جانبی مختلفی مثل یک استایلوس و کیبورد مغناطیسی هوشمند ZTE پشتیبانی می‌کند.

تبلت Axon Pad 5G سیستم‌عامل اندروید ۱۳ را با رابط کاربری MyOS 13 اجرا می‌کند و امکان سوئیچ کردن راحت بین پروفایل‌های کار و زندگی را فراهم خواهد کرد. همچنین امکان اتصال آن با سایر دستگاه‌های ZTE وجود خواهد داشت. در داخل این تبلت از تراشه پرچم‌دار اسنپ‌دراگون ۸ پلاس نسل ۱ استفاده شده که در کنار رم LDDR5 و حافظه UFS 3.1 فعالیت می‌کند. یک تراشه امنیتی اختصاصی نیز در داخل آن استفاده شده است.

تبلت Axon Pad 5G انرژی خود را از یک باتری ۱۰ هزار میلی‌آمپرساعتی با توان شارژ ۸۰ وات تامین می‌کند و در پنل پشتی آن یک دوربین و یک فلش LED وجود دارد. مشخصات این دوربین و دوربین سلفی اما ذکر نشده است. این تبلت همچنن اولین تبلتی است که از سیم‌کارت دوگانه پشتیبانی می‌کند.

شرکت ZTE هنوز رم و حافظه این تبلت را اعلام نکرده، اما امکان خرید آن در دو رنگ مشکی و خاکستری وجود خواهند داشت. بی‌شک این تبلت یک تبلت پرچم‌دار و رقیبی برای آی‌پد پرو اپل و گلکسی تب S8 اولترا سامسونگ محسوب می‌شود.

درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.