تلویزیون هوشمند هواوی با هوش مصنوعی معرفی شد

هواوی از یک تلویزیون هوشمند جدید به نام Smart Screen S3 Pro رونمایی کرد. این تلویزیون از یک پردازشگر محاسباتی دوهسته‌ای بهره می‌برد و از فناوری هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند.

مشخصات هواوی Smart Screen S3 Pro

این دستگاه دارای نسبت نمایشگر به بدنه بالا و حاشیه‌های بسیار باریک در همه اطراف خود است. S3 Pro از قابلیت چشم‌های هوشمند هوش مصنوعی برای استفاده در تماس‌های ویدیویی و مانیتور تناسب‌اندام و ورزش‌ها بهره می‌برد.

این تلویزیون نیز مثل مدل قبلی خود مجهز به موتور کیفیت تصویر Honghu با فناوری سریع و پیشرفته MEMC است و از فناوری کنتراست دینامیکی و رنگ‌های عالی بهره می‌برد. این تلویزیون همچنین بیش از ۹۲ درصد طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد.

تلویزیون جدید هواوی مجهز به چهار اسپیکر ۱۰ واتی و دو اسپیکر فرکانس‌بالای ۲ وات است و می‌تواند به‌خوبی فرکانس‌های مختلف صوتی را بازتولید کند. هواوی البته هنوز قیمت Smart Screen S3 Pro را اعلام نکرده است. این دستگاه از روز ۲۸ فروردین‌ماه در چین عرضه خواهد شد و احتمالا در بازارهای جهانی نیز به فروش خواهد رفت. ‌

هواوی امیدوار است که محصولات جدیدش بتوانند جایگاه این شرکت را که در سال‌های اخیر به خاطر تحریم‌های آمریکا لطمه دیده است بازسانی کنند. تلویزیون هوشمند Screen S3 Pro علیرغم قابلیت‌های خوبی که دارد باید با رقبای سرسختی در بازار رقابت کند. بنابراین لازم است که قیمت آن رقابتی باشد تا مورد توجه مشتریان قرار بگیرد.

منبع©

دسته بندی سرگرمی:

گوگل استارتاپ ساخت آواتار Alter را خریداری کرد
لیست بهترین و ارزان ترین گوشی های گیمینگ
دسته بندی تکنولوژی:
صندلی پوشیدنی برای نشستن در هر زاویه ای
رشد ۱۱ درصدی درآمد کمپانی مایکروسافت
قابلیت قفل به حالت Incognito گوگل کروم اضافه شد
دسته بندی آموزشی:
افزایش سرعت ویندوز با ۴ ترفند
نحوه اسکن سریع متن در آیفون و آیپد
دسته بندی دیجیتال مارکتینگ:
آموزش استفاده از Add Yours در استوری اینستاگرام
نحوه پخش زنده (لایو استریم) در اینستاگرام در نسخه دسکتاپ
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.