تلویزیون گیمینگ توشیبا Z870 معرفی شد

توشیبا از جدیدترین تلویزیون گیمینگ خود به نام Z870 رونمایی کرد. این تلویزیون یک مدل MiniLED 4K با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز است و تابستان امسال به‌صورت جهانی عرضه خواهد شد.

مشخصات تلویزیون توشیبا Z870

مهمترین ویژگی Z870 نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی آن است که این تلویزیون را تبدیل به یک گزینه بسیار مناسب و ایده‌آل برای گیمینگ می‌کند. چندین قابلیت مرتبط با گیمینگ نیز برای آن ارائه شده که شامل یک حالت Game Mode Pro با فناوری‌هایی مثل AMD FreeSync و نرخ نوسازی تطبیقی می‌شود.

پنل این تلویزیون از نوع پیشرفته MiniLED است که اجازه رنگ‌های روشن‌تر، نوردهی موضعی بهبودیافته و نور پس‌زمینه عالی را خواهد داد. به این ترتیب کنتراست تصویر بسیار بالاتر از پنل‌های عادی مثل IPS، QLED و VA خواهد بود. علاوه بر این، توشیبا از پردازنده REGZA در داخل این تلویزیون استفاده کرده  که باعث بهینه‌سازی رنگ‌ها و کنتراست خواهد شد.

توشیبا هم‌اکنون یک مدل ۱۰۰ اینچی Z870 را نیز در چین عرضه کرده که دارای ۲۵۶ ناحیه نوردهی موضعی، روشنایی ۱۴۰۰ نیت، وضوح 4K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. این تلویزیون ۹۷ درصد گستره رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد و از فناوری‌های دالبی ویژن و دالبی اتموس پشتیبانی می‌کند. این مدل همچنین دارای یک سیستم کانال صوتی داخلی ۲.۱ و پورت‌های HDMI 2.1, HDMI 2.0 , USB 2.0 در کنار درگاه‌های SPDIF است.

تلویزیون ۱۰۰ اینچی توشیبا Z870 هم‌اکنون در چین به قیمت ۳۴۹۹۹ یوان (۵۰۸۰ دلار) به فروش می‌رسد و قرار است تیرماه امسال در بازارهای جهانی عرضه شود.

منبع©

Source©

دسته بندی سرگرمی:

گوگل استارتاپ ساخت آواتار Alter را خریداری کرد
لیست بهترین و ارزان ترین گوشی های گیمینگ
دسته بندی تکنولوژی:
صندلی پوشیدنی برای نشستن در هر زاویه ای
رشد ۱۱ درصدی درآمد کمپانی مایکروسافت
قابلیت قفل به حالت Incognito گوگل کروم اضافه شد
دسته بندی آموزشی:
افزایش سرعت ویندوز با ۴ ترفند
نحوه اسکن سریع متن در آیفون و آیپد
دسته بندی دیجیتال مارکتینگ:
آموزش استفاده از Add Yours در استوری اینستاگرام
نحوه پخش زنده (لایو استریم) در اینستاگرام در نسخه دسکتاپ
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.