دوربین شیائومی 13 پرو رتبه ۱۶ را کسب کرد

گوشی شیائومی 13 پرو چند ماه پیش به بازا عرضه شد و حالا بنچمارک DXOMark نتایج عملکرد دوربین این گوشی را منتشر کرده است.

دوربین شیائومی 13 پرو رتبه ۱۶ را کسب کرد

طبق جدیدترین گزارش DXOMark، گوشی‌های هواوی و آنر در بالای لیست قرار گرفته‌اند، در حالی‌که پرچم‌دار شیائومی در رده ۱۶ جای گرفته است. این گوشی در عملکرد کلی در جایگاه ۱۶ و در بین گوشی‌های رده‌بالا در رتبه ۱۵ قرار گرفته است.

به‌علاوه، شیائومی 13 پرو در بخش نمایشگر و عملکرد اسپیکر به‌ترتیب رده‌های ۱۷ و ۱۵ را به خود اختصاص داده است. البته تمرکز ما در اینجا روی دوربین خواهد بود و امتیاز شیائومی 13 پرو در این بخش ۱۳۲ از حداکثر امتیاز ۱۵۲ شده است. DXOMark امتیاز ۱۱۸ را به قابلیت‌های عکاسی پرتره خانوادگی این گوشی و گروهی آن و امتیاز ۱۰۰ را به عملکرد دوربین آن در شرایط کم‌نور داده است.

به گفته DXOMark، عملکرد کلی دوربین شیائومی 13 پرو فوق‌العاده خوب بوده و سطح خوبی از جزییات، کنترل‌های خوب اشباع و زوم نسبتا خوب دارد. قابلیت‌های ضبط صوتی این گوشی نیز در حد خوب هستند. اما این گوشی در ثبت لحظات خاص مثل صحنه‌های با پس‌زمینه روشن یا نور کم ضعف‌های زیادی دارد. دوربین این گوشی همچنین در کنتراست‌های بالا عملکرد خوبی ندارد و برای ضبط صداهای بلند مثل کنسرت‌ها مناسب نیست. در ضمن نمایشگر این گوشی در نور مستقیم آفتاب خوانایی کمتری دارد.

طبق لیست DXOMark، گوشی آنر مجیک ۵ پرو بهترین عملکرد دوربین را دارد و بعد از آن به‌ترتیب گوشی‌های هواوی میت ۵۰ پرو، پیکسل ۷ پرو، آیفون ۱۴ پرو مکس قرار گرفته‌اند. نکته دیگر اینکه، هر دو گوشی شیائومی ۱۳ پرو و شیائومی 12S با کسب امتیاز مشابه ۱۳۶ در رده ۱۶ جای گرفته‌اند.

منبع©

Source©

دسته بندی سرگرمی:

گوگل استارتاپ ساخت آواتار Alter را خریداری کرد
لیست بهترین و ارزان ترین گوشی های گیمینگ
دسته بندی تکنولوژی:
صندلی پوشیدنی برای نشستن در هر زاویه ای
رشد ۱۱ درصدی درآمد کمپانی مایکروسافت
قابلیت قفل به حالت Incognito گوگل کروم اضافه شد
دسته بندی آموزشی:
افزایش سرعت ویندوز با ۴ ترفند
نحوه اسکن سریع متن در آیفون و آیپد
دسته بندی دیجیتال مارکتینگ:
آموزش استفاده از Add Yours در استوری اینستاگرام
نحوه پخش زنده (لایو استریم) در اینستاگرام در نسخه دسکتاپ
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.