ریزر ماوس‌پد گیمینگ شیشه‌ای Atlas را معرفی کرد

ریزر از یک ماوس‌پد گیمینگ شیشه‌ای به نام Atlas رونمایی کرد. این ماوس‌پد ضخامت بسیار کمی دارد و سطح زیرین آن با یک پوشش ضد لغزش پوشانده شده است.

ریزر ماوس‌پد گیمینگ شیشه‌ای Atlas

همان‌طور که می‌دانید داشتن یک ماوس‌پد خوب در زمان گیمینگ می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد. به همین‌خاطر شرکت ریزر تصمیم گرفته تا یک محصول عالی در این زمینه معرفی کند. ماوس‌پد Atlas دارای سطح بسیار نرمی است و سوایپ‌های ماوس سریع و هماهنگی را ارائه خواهد کرد.

این ماوس‌پد برخلاف سایر ماوس‌پدها از جنس پلاستیک یا پارچه نیست بلکه با یک شیشه بسیار مقاوم ساخته شده است و ظاهر مات و بسیار زیبایی دارد. ابعاد این ماوس‌پد ۴۰ در ۴۵ سانتی‌‌متر بوده و احساس کاملا خوبی را به شما منتقل خواهد کرد.

ماوس‌پد ریزر Atlas فقط ۵ میلی‌متر ضخامت دارد و قسمت زیرین آن از جنس یک رزین ضدلغزش است. استفاده از این رزین در قسمت پایین و شیشه بسیار مقاوم در قسمت بالای آن باعث شده تا ما با یک پد کاملا بی‌سروصدا و بادوام روبه‌رو باشیم.

سطح بسیار صاف این ماوس‌پد به گیمرها کمک خواهد کرد تا هیچ مقاومت یا اصطکاکی را در هنگام حرکت دادن ماوس یا سوایپ کردن احساس نکنند. ریزر می‌گوید از آنجا که اکثر ماوس‌های گیمینگ از سنسورهای اپتیکال استفاده می‌کنند، این شرکت از یک فناوری منحصربه‌فرد ریزحکاکی در ماوس‌پد Atlas استفاده کرده است که به سنسورهای اپتیکال اجازه شناسایی هر بافتی را با دقت بسیار بالا خواهد داد.

به هرحال، اگر شما به دنبال یک ماوس‌پد بالارده، بی‌سروصدا و مقاوم هستید، ریزر Atlas با قیمت ۹۹ دلار می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد.

منبع©

Source©

دسته بندی سرگرمی:

گوگل استارتاپ ساخت آواتار Alter را خریداری کرد
لیست بهترین و ارزان ترین گوشی های گیمینگ
دسته بندی تکنولوژی:
صندلی پوشیدنی برای نشستن در هر زاویه ای
رشد ۱۱ درصدی درآمد کمپانی مایکروسافت
قابلیت قفل به حالت Incognito گوگل کروم اضافه شد
دسته بندی آموزشی:
افزایش سرعت ویندوز با ۴ ترفند
نحوه اسکن سریع متن در آیفون و آیپد
دسته بندی دیجیتال مارکتینگ:
آموزش استفاده از Add Yours در استوری اینستاگرام
نحوه پخش زنده (لایو استریم) در اینستاگرام در نسخه دسکتاپ
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.