لنوو لپ‌ تاپ‌ های گیمینگ GeekPro G5000 را معرفی کرد

لنوو از سری جدید لپ‌ تاپ‌ های گیمینگ خود با نام GeekPro G5000 رونمایی کرد. این سری از نظر مشخصات پایین‌تر از سری Legion قرار دارند. انتظار می‌رود این لپ‌ تاپ‌ ها برای استفاده با کنسول‌های بین گیمینگ و تجاری گزینه بسیار مناسب و ارزان‌قیمتی باشند.

لپ تاپ‌ های گیمینگ GeekPro G5000

پوستری که لنوو درباره این لپ‌ تاپ‌ ها منتشر کرده سری GeekPro G5000 را به‌عنوان دستگاه‌های با عملکرد بالا نشان می‌دهد. البته مشخصات این لپ‌ تاپ‌ ها به‌طور کامل اعلام نشده اما طبق آنچه که در پوستر مشاهده می‌کنیم با مدل‌های گیمینگ رده‌بالا سروکار خواهیم داشت.

 تاپ‌ های گیمینگ GeekPro G5000

در ضمن به نظر می‌رسد که GeekPro G5000 نسبت به مشخصاتش ارزش خرید بسیار بالایی داشته باشد. انتظار می‌رود که این سری مجهز به یک پردارنده‌های قدرتمند، کارت‌های گرافیکی اختصاصی و نمایشگر با نرخ نوسازی بالا باشند.

بد نیست بدانید که لپ‌ تاپ‌ های سری Legion نیز مشخصات رده‌بالا و طراحی بسیار زیبایی دارند، اما قیمت آن‌ها بسیار بالاست و همه کاربران امکان خرید آن‌ها را ندارند‌. در مقابل، سری GeekPro G5000 نه‌ تنها قیمت اقتصادی دارند بلکه از نظر عملکرد قدرتمند هستند.

لنوو شهرت زیادی در ارایه محصولات باکیفیت و قدرتمند دارد و به همین خاطر انتظار می‌رود که لپ‌ تاپ‌ های جدید این شرکت نیز این ویژگی‌ها را داشته باشند. حالا باید ببینیم لنوو در روزهای آینده چه جزییات بیشتری درباره سری جدید خود منتشر می‌کند. احتمالا به‌زودی شاهد عرضه آن‌ها در بازار خواهیم بود.

منبع©

Source©

دسته بندی سرگرمی:

گوگل استارتاپ ساخت آواتار Alter را خریداری کرد
لیست بهترین و ارزان ترین گوشی های گیمینگ
دسته بندی تکنولوژی:
صندلی پوشیدنی برای نشستن در هر زاویه ای
رشد ۱۱ درصدی درآمد کمپانی مایکروسافت
قابلیت قفل به حالت Incognito گوگل کروم اضافه شد
دسته بندی آموزشی:
افزایش سرعت ویندوز با ۴ ترفند
نحوه اسکن سریع متن در آیفون و آیپد
دسته بندی دیجیتال مارکتینگ:
آموزش استفاده از Add Yours در استوری اینستاگرام
نحوه پخش زنده (لایو استریم) در اینستاگرام در نسخه دسکتاپ
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.