مشخصات موتورولا اج 40 قبل از رونمایی فاش شد

گوشی موتورولا اج 40 ظاهرا قرار است به‌زودی معرفی شود و حالا مشخصات آن فاش شده که در ادامه به آن می‌پردازیم.

مشخصات موتورولا اج 40 قبل از رونمایی فاش شد

طبق شایعات، موتورولا گوشی موتو X40 را با نام جدید موتو اج 40 پرو در بازارهای جهانی معرفی خواهد کرد و چندین افشاگر و  بنچمارک گیک بنچ نیز این موضوع را تائید کرده است. حالا وب‌سایت MySmartPrice اطلاعاتی درباره مشخصات موتورولا اج 40 منتشر کرده است.

موتو اج 40 هنوز در چین رونمایی نشده و انتظار می‌رود معرفی جهانی آن همزمان با این رویداد باشد. این گوشی هرچند مثل مدل پرو رده‌بالا نخواهد بود، اما از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی pOLED با وضوح FHD+ و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز بهره خواهد برد و از حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت و قابلیت HDR10+ پشتیبانی خواهد کرد.  نرخ نمونه‌برداری لمسی آن نیز ۳۶۰ هرتز خواهد بود.

کار پردازش اج 40 را تراشه دایمنسیتی ۸۰۲۰ بر عهده خواهد داشت. این تراشه هرچند یک تراشه جدید به نظر می‌رسد، اما ظاهرا در نوشتن آن اشتباه تایپی پیش آمده و منظور وب‌سایت مذکور دایمنسیتی ۸۲۰۰ بوده است. در کنار این پردازنده از ۸ گیگابایت رم LPDDR4X و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1  استفاده خواهد شد و یک باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی با توان شارژ ۶۸ وات وظیفه تامین انرژی آن را خواهد داشت.

موتورولا اج 40 در پنل پشتی خود از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین فوق‌عریض ۱۳ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد و دوربین سلفی آن ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود. سایر قابلیت‌های این گوشی احتمالا شامل حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، بدنه چرم مصنوعی اختیاری، پشتیبانی از وای‌فای ۶ و بلوتوث ۵.۲ خواهد شد.

منبع©

Source©

دسته بندی سرگرمی:

گوگل استارتاپ ساخت آواتار Alter را خریداری کرد
لیست بهترین و ارزان ترین گوشی های گیمینگ
دسته بندی تکنولوژی:
صندلی پوشیدنی برای نشستن در هر زاویه ای
رشد ۱۱ درصدی درآمد کمپانی مایکروسافت
قابلیت قفل به حالت Incognito گوگل کروم اضافه شد
دسته بندی آموزشی:
افزایش سرعت ویندوز با ۴ ترفند
نحوه اسکن سریع متن در آیفون و آیپد
دسته بندی دیجیتال مارکتینگ:
آموزش استفاده از Add Yours در استوری اینستاگرام
نحوه پخش زنده (لایو استریم) در اینستاگرام در نسخه دسکتاپ
درباره ی نویسنده

مدیر

مدیر محتوا سایت کمک رسانی شبکه اطلاع رسانی کسب و کارها

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.